عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم شهریورماه

در این بسته خبری از تداوم نهضت آسفالت در خمین تا نصب سردیس ۵ شهید شاخص استان در خیابان شهدای قزوین و آغاز فعالیت خودروهای برقی در رینگ گردشگری دریاچه شورابیل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تداوم نهضت آسفالت در شهر خمین

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: شهرداری در راستای مناسب‌سازی معابر و تسهیل در عبورومرور، کوچه شهید عباس حسینی واقع در شهرک معلم به مساحت ۱۱۶۰ مترمربع را آسفالت کرد.

راه‌اندازی کوره لاشه سوز کشتارگاه زرند

علی ضیاءالدینی، زرند گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت وجود کوره لاشه‌سوز برای حفظ محیط‌زیست، بهداشت و سلامت عمومی دستگاه کوره لاشه‌سوز کشتارگاه شهر راه‌اندازی شد.

رنگ آسفالت بر معابر شهری تالش

مهران نجاتی، سرپرست شهرداری تالش گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر شهر آسفالت شده است.

بازدید شبانگاهی سرپرست شهرداری خرمشهر از نحوه خدمات‌دهی پاکبان‌ها

امید کوتیان نژاد سرپرست شهرداری خرمشهر طی بازدید شبانگاهی از نحوه خدمات‌دهی پاکبانان در راستای تنظیفات سطح شهر، از نزدیک در جریان روند خدمات دهی قرار گرفت. سرپرست شهرداری خرمشهر در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از تلاش و زحمات شبانه‌روزی و بی وقفه پاکبانان در امر نظافت شهر به اهمیت و نقش مستقیم پاکبانان خدوم جهت ارائه خدمات به شهروندان پرداخت و بر لزوم بهبود وضعیت خدمات شهری تاکید کرد.

تکمیل عملیات آسفالت خیابان سعادت رفسنجان

سعید قندی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از اتمام عملیات زیرسازی آسفالت خیابان سعادت در محله مؤمن آباد خبر داد و گفت: این خیابان در محله مؤمن آباد واقع شده است و برآورد مالی آن ۲۱ میلیارد ریال گزارش شده است.

نصب سردیس ۵ شهید شاخص استان در خیابان شهدای قزوین

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از نصب سردیس پنج شهید شاخص استان به همراه سردیس ملأ محمدتقی برغانی ملقب به شهید ثالث (دانشمند و مرجع تقلید شیعه) در ابتدای خیابان شهدا به مناسبت بیست‌وششم مردادماه سالروز ورود آزادگان و در آستانه هفته دولت خبر داد.

آغاز فعالیت خودروهای برقی در رینگ گردشگری دریاچه شورابیل

مجتبی لاله، مدیر توسعه گردشگری شورابیل گفت: در راستای تحقق اهداف شهرداری اردبیل در ارتباط با توسعه نشاط اجتماعی در شهر، با مشارکت بخش خصوصی و توسعه گردشگری شورابیل تعدادی خودروی برقی قابل شارژ از نوع خودروهای برقی فعال در صحن‌های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در رینگ سلامت دریاچه شورابیل مستقر شده و آماده ارائه خدمات گردشگری به شهروندان و گردشگران است.

کد خبر 599399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.