خودکفایی سازمان‌های تابعه شهرداری اسلامشهر

شهردار اسلامشهر از خودکفایی سازمان‌های تابعه شهرداری با ایجاد درآمدهای پایدار شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی محسن حمیدی در سی‌امین نشست رسمی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: خوشبختانه اکثر سازمان‌های تابعه شهرداری در سال جاری به مرحله خودکفایی رسیده و علاوه بر خدمات دهی بهتر و بیشتر درآمدشان مازاد بر هزینه شده است.

وی افزود: با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و تنظیم کارشناسی شده و تخصصی بودجه و همراهی هیئت تطبیق، هیچ لایحه مانده‌ای در کمیته انطباق نداریم و مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا با دیدگاه حمایتی به مناطق کم برخوردار و با هدف دامنه ارائه خدمات، برقراری عدالت اجتماعی را در مناطق محقق سازد.

شهردار اسلامشهر با اشاره به لوایح سازمان‌های شهرداری در خصوص برون سپاری خدمات، تأکید کرد: خدا را شاکر هستیم که اکثر سازمان‌های شهرداری اسلامشهر با برنامه‌ریزی صحیح و جذب سرمایه گذار و برون‌سپاری خدمات علاوه بر ارائه خدمات بهینه و با کیفیت و کمیت بالاتر، خودکفا شده‌اند.

حمیدی تصریح کرد: در خصوص آرامستان دارالسلام از مطالبات شهروندان می‌توان به مسائلی همچون نظافت و پاکیزگی معابر، رعایت مسائل زیست محیطی، رسیدگی به فضای سبز و خدمات رسانی بهینه اشاره نمود که با واگذاری خدمات، حفظ و نگهداری فضای سبز و رفت‌وروب به منظور ارتقا بهره‌وری از ظرفیت‌ها و افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های مدیریت شهری، رضایتمندی شهروندان حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در نظر داریم با افزایش فضای آرامستان دارالسلام، مکانی را به عنوان قطعه ویژه نام‌آوران تخصیص دهیم.

شهردار اسلامشهر با اشاره به لایحه سازمان ساماندهی مشاغل شهری در خصوص ساخت بازارچه با استفاده از ابنیه غیر ثابت توسط بخش خصوصی، گفت: مردم واوان همواره متقاضی محلی برای احداث بازارچه عرضه میوه و تره بار با قیمت مصوب زیر نظر شهرداری بودند که با تصویب این لایحه محقق خواهد شد، سازمان ساماندهی مشاغل شهری از سال گذشته تاکنون علاوه بر ارائه خدمات به نحو احسن به شهروندان درآمد سه برابری داشته و از درآمد ۷۸۵ میلیون تومانی در سال گذشته به ۲ میلیارد تومان درآمد در سال ۱۴۰۱ رسیده است.

کد خبر 599398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.