پیگیر مشکلات و مطالبات آتش‌نشان هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: نام آتش‌نشانان با تلاش، ایثار و گمنامی رقم خورده است و علی‌رغم از جان گذشتگی‌هایی که در زمان حادثه و برای نجات جان شهروندان انجام می‌دهند، آن طور که باید از زحماتشان قدردانی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌پور در نشستی که امروز _دوم شهریورماه_ برای بررسی مشکلات آتش‌نشانان برگزار شد، اظهار کرد: نام آتش‌نشانان با تلاش، ایثار و گمنامی رقم خورده و علی‌رغم از جان گذشتگی‌هایی که در زمان حادثه و برای نجات جان شهروندان انجام می‌دهند، آن طور که باید و شاید دیده نشده و از زحماتشان قدردانی نمی‌شود.

وی افزود: در حوادثی مانند پلاسکو و متروپل این آتش‌نشانان هستند که با شجاعت و از خودگذشتگی برای انجام رسالت خود که نجات هم‌نوعانشان است، دل به حادثه می‌زنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری برای بهبود وضعیت معیشت و رفع مشکلات همکاران آتش‌نشان تلاش می‌کند و شورای ششم آمادگی هر نوع همکاری را در این زمینه دارد.

وی اضافه کرد: شهرداری لایحه‌ای در خصوص حمایت از آتش‌نشانان تنظیم کرده و قرار است در جلسه آتی شورای اسلامی شهر ارائه شود و قطعاً اعضای شورای اسلامی شهر با دید مثبت آن را بررسی خواهند کرد.

قاسم‌پور با بیان اینکه پیش از این نیز چندین جلسه برای بررسی مشکلات آتش‌نشان برگزار شده است، افزود: حل مسائل آتش‌نشان دغدغه مدیریت شهری است و تاکنون نیز پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شده است و امیدواریم به نتیجه رضایت‌بخشی منتج شود.

کد خبر 599394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.