رفع دغدغه آتش‌نشانان در اولویت مدیریت شهری کرج است

سرپرست شهرداری کرج گفت: رفع دغدغه آتش‌نشانان در اولویت کاری قرار دارد و بدون شک در فضای تعامل و گفت‌وگو بستر لازم برای احقاق حق همکاران آتش‌نشان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر غفاری امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ در نشست بررسی مشکلات آتش‌نشانان این کلان‌شهر، اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته جلساتی با محوریت مشکلات و مطالبات آتش‌نشانان برگزار و خروجی آنها منتج به تنظیم لایحه‌ای از سوی شهرداری شد.

وی ادامه داد: افزایش حقوق دریافتی، وضعیت بیمه تکمیلی، حق حریق و تغییر احکام بخشی از مطالبات آتش‌نشانان است که طی سنوات گذشته مسکوت مانده است.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه اشکالات ساختاری لایحه تنظیمی از سوی شهرداری رفع شده است، افزود: این لایحه در جلسه آینده شورای اسلامی شهر ارائه و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری قدردان ایثار و فداکاری آتش‌نشانانی هستیم که برای نجات جان شهروندان از جان خود می‌گذرند، گفت: تلاش و از خودگذشتگی این همکاران بر کسی پوشیده نیست و تا حد امکان برای بهبود شرایط کاری آنها تلاش خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه کمتر از دو ماه است که به عنوان سرپرست شهرداری کرج خدمت می‌کند، ادامه داد: مشکلات همکاران آتش‌نشانی به یکباره ایجاد نشده و بدیهی است امکان رفع آنها در بازه چند ساعته وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رفع دغدغه آتش‌نشانان در اولویت کاری قرار دارد، افزود: بدون شک در فضای تعامل و گفت‌وگو بستر لازم برای احقاق حق همکاران آتش‌نشان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج صبح امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ در مقابل شهرداری کرج تجمع کردند و خواستار رفع مشکلاتی از جمله حق حریق، حق بحران و سختی کار شدند که سرپرست شهرداری کرج به طور شخصی در تجمع حاضر شد و آنها را به آرامش و گفت‌وگو دعوت کرد.

کد خبر 599361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.