طولانی شدن پروژه‌های عمرانی سبب نارضایتی شهروندان می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: پروژه بلوار جمهوری بسیار طولانی شده و مشکلات زیادی برای شهروندان حاشیه بلوار جمهوری و نیروگاه به وجود آورده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند با اشاره به اهمیت توسعه بوستان‌های تخصصی بانوان در شهر قم، اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قم از بوستان بانوان ندارد و امید می‌رود هرچه زودتر با تملک باغ صادقی در این محدوده شاهد آغاز عملیات اجرایی جهت تبدیل آن به بوستان ویژه بانوان باشیم.

وی ادامه داد: مساحت این باغ حدود ۸۷۰۰ مترمربع است. در بودجه سال جاری برای تبدیل آن به بوستان بانوان ۲۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از متراژ و مساحت کم بیشتر بوستان‌های موضوعی قم، تصریح کرد: اگر مساحت و زیرساخت‌های بوستان بانوان به میزان مورد نیاز نباشد امکان تحقق اهداف احداث این بوستان‌های موضوعی در ایجاد فضای نشاط، تحرک و ورزش بانوان دشوار می‌شود.

وی با اشاره به دریافت مجوز ردیف اعتباری با موضوع ادامه تملک بلوار جمهوری اسلامی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر، تصریح کرد: پروژه بلوار جمهوری بسیار طولانی شده و مشکلات زیادی برای شهروندان حاشیه بلوار جمهوری و نیروگاه به وجود آورده است.

کد خبر 599328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.