بی‌محلی رونالدو به ستاره سابق لیورپول

ستاره یونایتد تنها با خطاب قرار دادن گری نویل و روی کین، می‌خواست جلوی همه نشان دهد که از مدافع سابق قرمزها دلخور است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای‌اسپورت، برخورد کریستیانو رونالدو در برابر مجریان برنامه تلویزیونی پیش از برگزاری دیدار لیورپول و منچستریونایتد، بحث‌برانگیز بود و تبدیل به تیتر یک رسانه‌ها شد.

ستاره پرتغالی که در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت، تصمیم گرفت به کارشناسان اسکای اسپورت که قبل از شروع بازی در کنار حضور داشتند نزدیک شود. رونالدو با همه آن‌ها احوالپرسی کرد به جز «جیمی کرگر» که آشکارا از مهاجم منچستر در آستانه بازی بزرگ انتقاد کرده بود.

ستاره یونایتد تنها با خطاب قرار دادن گری نویل و روی کین، می‌خواست جلوی همه نشان دهد که از مدافع سابق قرمزها دلخور است.

ریو فردیناند که بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در منچستریونایتد گذراند، دیدگاه خود را درباره رفتار رونالدو اظهار کرد: با شناختی که از کریستیانو رونالدو دارم، جیمی کرگر درمورد مشکلات کریستیانو بسیار پرحاشیه بوده و صحبت‌های زیادی انجام داده است.

وی ادامه داد: به من اعتماد کنید، کریستیانو اظهارنظرهای کرگر را دیده و به این فکر کرده است که اگر در برابر وی قرار بگیرد، حتماً به او نشان می‌دهد که از دستش ناراحت است. او باید او را آرام باشد و در عین حال به او نشان دهد که چه احساسی دارد.

رونالدو، به‌تازگی با پاسخ به یکی از کاربران اینستاگرامی که احتمال می‌داد سپری کردن آینده‌اش با یونایتد دور از تصور است، نشان داد که چقدر از همه چیزهایی که درباره او گفته می‌شود آگاه است. ستاره یونایتد در پستی نوشت: رسانه‌ها دروغ می‌گویند. خبرهایی که بعداً منتشر می‌شود نشان خواهد داد که حقیقت چیست. من یک دفترچه دارم و در چند ماه گذشته از صدخبری که درمورد من منتشر شده، تنها پنج مورد درست بوده است؛ تصور کنید اوضاع چطور است، به این نکته توجه کنید.

در نهایت منچستریونایتد موفق شد در دیدار بزرگ برابر لیورپول علی‌رغم استفاده نکردن از رونالدو با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و اولین برد فصل خود را در یک بازی مهم و حیثیتی به دست آورد.

کد خبر 599318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.