ترویج فرهنگ ایثار در سطح شهر سمنان

نشست هم‌فکری پیرامون ارائه طرح‌ها و برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر و جامعه با حضور مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در محل سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «امیر نجم» رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر با استفاده از راهکارهای مختلف خبر داد و اظهار کرد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس شاهد جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های زیادی از سوی جوانان دلاور و غیور میهن بودیم و مسلماً امنیت و آسایش امروز کشورمان را مرهون خون پاک شهدا هستیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بدون تردید فرهنگ ایثار و شهادت، رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است و در تلاش هستیم گام‌های مثبتی در راستای گسترش و نهادینه‌سازی این فرهنگ در سطح شهر برداریم و به سرانجام برسانیم.

به گزارش ایمنا، در این نشست طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر و جامعه، شامل المان‌سازی، راهکارهای ترویج فرهنگ معارف رزمندگان و ایثارگران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و موضوعاتی از قبیل برنامه‌های هفته دفاع مقدس و ضرورت هم‌افزایی میان دستگاه‌ها بررسی شد.

کد خبر 599282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.