تجهیز شهرداری شهرکرد به دستگاه بلوک‌زنی

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: دستگاه بلوک‌زنی که برای شهرداری خریده شده است، ۱۵ الی ۱۶ هزار بلوک ساختمانی تولید می‌کند؛ بلوک‌های ساخته شده نسبت به بلوک‌های قبلی دو برابر مقاومت دارد و از کیفیت عالی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ در جلسه با اعضای شورای اسلامی، با بیان اینکه همه نیروهای شهری در حوزه خدمات شهری کار می‌کنند، اظهار کرد: نیروی حجمی برای شهرداری کار نمی‌کند و لازم است پیمانکار برای خودش نیرو داشته باشد، چنان‌چه نیروی حجمی از وضعیت حقوقی خود شکایت دارد باید از اداره کار پیگیر رفع مشکلات باشد.

وی افزود: شهرداری از نیروی کار خدمات می‌خواهد و کسی که برای ارائه خدمات تلاش نکند، جایگاهی در شهرداری ندارد.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: دستگاه بلوک‌زنی که برای شهرداری خریده شده است، ۱۵ الی ۱۶ هزار بلوک ساختمانی تولید می‌کند. بلوک‌های ساخته شده نسبت به بلوک‌های قبلی دو برابر مقاومت دارد و از کیفیت عالی برخوردار است، اما مشکل عمده این دستگاه کمبود پالت است و در حال حاضر تنها ۳۰۰ پالت داریم.

توان مجموعه مدیریت شهری عادلانه به کار گرفته می‌شود

فاطمه بیگی، عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه ارائه خدمات ارائه و توزیع امکانات به شهروندان در تمام مناطق از سوی مدیریت شهری باید یکسان و عادلانه باشد، تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری، ارائه خدمات به صورت عادلانه و صادقانه و رفع دغدغه‌های شهروندان است؛ ارائه عادلانه خدمات به همه شهروندان را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرکرد علی‌رغم معضلات اقتصادی موجود، کار و تلاش را متوقف نکرده و به دنبال ارائه خدمات مطلوب و در شأن مردم است.

شهرداری در کمک به خانواده‌های زندانیان پیش قدم شود

مصطفی قادری، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد نیز در این جلسه اظهار کرد: این انجمن در راستای ایجاد اشتغال برای زندانیان و کمک به معیشت خانواده آنان اقدام به راه‌اندازی کارگاه قطعات بتنی و بلوک در اردوگاه حرفه کارآموزی و کاردرمانی استان کرده است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری جهت تأمین مصالح مورد نیاز برای کاهش هزینه‌های جاری در تلاش است تا درآمد حاصله برای خانواده زندانیان مورد استفاده قرار بگیرد.

ماشاالله ایزدی، عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز با بیان اینکه شهرداری‌ها به عنوان نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی همیشه در خدمت مردم بوده‌اند، تاکید کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فرصتی برای سیاست‌گذاری پایدار در مناطق شهری و روستایی دارند و باید در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی و در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

به گزارش ایمنا، مقابله با فالگیران میدان ۱۲ محرم، ساماندهی میوه فروشان ناحیه غرب و میدان فردوسی، میوه‌فروشی‌های سیار در مرکز شهر و پیاده کردن طرحی ویژه برای بازسازی فضای سبز از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 599279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.