کلاهدوزان: خانه کودک و نوجوان تا پایان سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: امسال پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث خانه کودک و نوجوان اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم با اختصاص بودجه برای نازک‌کاری و مراحل نهایی، این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر کلاهدوزان، امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ در مراسم آغاز عملیات احداث خانه کودک و نوجوان، اظهار کرد: خانه کودک و نوجوان پس از احصای نیازهای محلات، برای محله دردشت در زمینی به مساحت ۱۳۵۰ مترمربع در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خانه کودک و نوجوان در دو طبقه احداث می‌شود، ادامه داد: امسال پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث خانه کودک و نوجوان اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم با اختصاص بودجه برای نازک‌کاری و مراحل نهایی، این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در ادامه این مراسم، مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به احداث خانه کودک و نوجوان در محله دردشت، گفت: انتظار داریم در پایان دوره ششم مدیریت شهری، تحول در محله دردشت ایجاد شود و تمام شهروندان شیرینی خدمات را بچشند.

وی با بیان احساس خود از شهید حسین آقادادی، بر ادامه مسیر زینبی توسط همسران شهید تاکید کرد و افزود: ما همه ریزه‌خواران شهدا هستیم.

کد خبر 599262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.