همسر شهید آقادادی: شهدا با خدا معامله می‌کنند

همسر شهید حسین آقادادی گفت: در دنیا هر گونه با خداوند معامله کنیم همان‌گونه خریداری می‌شویم، در این میان شهدا به طرق اولی با خداوند معامله می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیلا مقاره‌عابد امروز_ چهارشنبه دوم شهریورماه_ در مراسم آغاز عملیات احداث خانه کودک و نوجوان اظهار کرد: شهید حسین آقادادی از شخصیت‌هایی بود که بیش از توجه به منصب، تحصیلات و شغل به یک شخصیت هیئتی و خادم اباعبدالله‌الحسین (ع) در بین مردم شناخته شده‌است.

وی با بیان اینکه شهید آقادادی ۲۰ سال در هیئت رزمندگان اسلام خدمت کرد، ادامه داد: این شهید والامقام همواره با ایستادن در ورودی هیئت اباعبدالله‌الحسین (ع) زائران را راهنمایی می‌کرد و هنوز جای خالی وی برای آحاد مردم محسوس است.

همسر شهید آقادادی تصریح کرد: آن شهید همواره دغدغه داشت که با وجود شغل نظامی خود بتواند در مدت ۱۰ روز دهه اول محرم در هیئت رزمندگان خدمت کند و مأموریت نباشد، برای این مهم حتی بارها به جای دیگران مأموریت نظامی می‌رفت تا در دهه اول محرم با فراغ بال به انجام خدمت برسد.

وی با بیان اینکه شهید در مسیر خادمی و نوکری سیدالشهدا (ع) همیشه صادقانه و خالصانه رفتار می‌کرد و همواره نام امام حسین (ع) را با اسم ارباب صدا می‌کرد، خاطرنشان کرد: در دنیا هر گونه با خداوند معامله کنیم، همان‌گونه خریداری می‌شویم، در این میان شهدا به طرق اولی با خداوند معامله می‌کنند.

کد خبر 599255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.