پیشنهاد انتقال قرضی بایرن‌مونیخ برای دی یونگ

جدیدترین پیشنهادی که برای هافبک بارسا ارسال شده، پیشنهاد قرضی بایرن‌مونیخ در انتقالی مشابه با انتقال کوتینیو بوده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، آینده فرنکی دی یونگ در بارسلونا همچنان نامشخص است و به تازگی پیشنهادی از سوی آلمان به این بازیکن ارسال شده است.

هر روز در این پنجره سپری شده، حداقل یک بار خبری از فرنکی دی یونگ منتشر شده است. ستاره پرحاشیه هلندی که وارد جنگی علنی با بارسلونا شده، هنوز در اسپانیا ماندنی است و انتقال او به هیچ تیمی محتمل به نظر نمی‌رسد. لیست مقاصد احتمالی دی یونگ روز به روز کوچک‌تر شده و بعید است که بارسلونا بتواند مشتری مناسبی برای وی پیدا کند.

با توجه به پیچیدگی موجود در انتقال دی یونگ و پرهزینه بودن آن، بعید است که بارسا بتواند این بازیکن را به در این پنجره به تیم دیگری بفرستد. جدیدترین پیشنهادی که برای هافبک بارسا ارسال شده، پیشنهاد قرضی بایرن مونیخ در انتقالی مشابه با انتقال کوتینیو بوده است.

بایرن ۸ میلیون یورو برای جذب بازیکن برزیلی سابق بارسا به این تیم پرداخت کرد تا انتقال قرضی انجام شود. بند خریدی نیز در قرارداد کوتینیو قرار داشت که البته بایرن از آن استفاده نکرد. غول آلمانی پیشنهاد جدید و مشابهی به بارسلونا ارسال کرده اما با جواب منفی سران این باشگاه مواجه شده است.

بارسلونا به صراحت اعلام کرده که می‌خواهد دی یونگ را بفروشد، زیرا عملاً با منچستریونایتد به توافق رسیده است. با این حال، هافبک هلندی تصمیمی به توافق با منچستر ندارد و به نظر می‌رسد با جذب کاسمیرو از رئال مادرید، پرونده انتقال دی یونگ به منچستر نیز بسته شده است.

گزینه دیگری که برای انتقال هافبک بارسا به گوش رسیده، باشگاه چلسی است. اگرچه باشگاه انگلیسی هنوز برای جذب دی یونگ اقدام خاصی انجام نداده، اما احتمال جابه‌جایی توسط رسانه‌ها مطرح شده است. البته توماس توخل تاکید کرده است که علاقه‌ای به جذب یک هافبک دیگر ندارد و انتقال دی یونگ به لندن نیز بعید است.

زمان نشان خواهد داد که آیا باشگاه دیگری می‌تواند برای جذب فرنکی پیش قدم شود یا خیر. در حال حاضر، به نظر می‌رسد آینده دی یونگ در نیوکمپ باشد. این بدان معناست که دو طرف یک بار دیگر مذاکرات خود را در مورد کاهش دستمزد آغاز خواهند کرد، چیزی که مرد هلندی به آن تمایلی نداشته است.

کد خبر 599253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.