افزایش بافت فرسوده در پایتخت پیگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: میزان بافت‌های فرسوده در تهران نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است، لذا ضروری است سازمان نوسازی با تمرکز بیشتری موضوع بازآفرینی و نوسازی شهری را دنبال کند تا معضلات موجود رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ در نشست بررسی آخرین وضعیت مصوبات قرارگاه جهادی تأمین مسکن و چشم‌انداز مأموریت‌ها و برنامه‌های سازمان نوسازی شهر تهران، اظهار کرد: مصوبات قرارگاه جهادی تأمین مسکن و چشم‌انداز مأموریت‌ها و برنامه‌های سازمان نوسازی شهر تهران بررسی شد و مهم‌ترین موارد و برنامه‌ها در اولویت قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تجربیات گذشته در حوزه نوسازی، ادامه داد: موضوع بافت‌های فرسوده در کنار موضوعات ترافیک و آلودگی هوا، یکی از سه اولویت مهم شهر تهران است که در اولویت قرار گرفته است تا به مشکلات این حوزه پرداخته شود، همچنین لازم است بدانیم تسریع در روند نوسازی بافت‌های فرسوده و تولید مسکن با سیاست کلید به کلید و ایجاد خدمات پشتیانی در پایتخت، ضرورت دارد و مورد تاکید است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص لزوم توجه مدیریت شهری به بافت فرسوده پایتخت، ادامه داد: میزان بافت‌های فرسوده در تهران نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است. ضروری است سازمان نوسازی با تمرکز بیشتری موضوع بازآفرینی و نوسازی شهری را دنبال کند تا معضلات موجود رفع شود.

وی با اشاره به دغدغه سازمان نوسازی در زمینه بافت فرسوده شهر تهران، اضافه کرد: امیدواریم که با تسهیل‌گری‌های سازمان نوسازی در بافت‌های فرسوده، به زودی بتوانیم شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.

کد خبر 599231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.