میزبانی ورزشگاه رودسر از مسابقات فوتبال ساحلی کشور

شهردار رودسر گفت: با تایید فدراسیون فوتبال، ورزشگاه رودسر برای فصل جدید مجوز برگزاری و میزبانی مسابقات لیگ فوتبال ساحلی کشور را دریافت کرد.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ازآنجاکه ورزشگاه یک‌هزار نفری فوتبال ساحلی شهرداری رودسر، استاندارد نبود، باید طبق آیتم‌های مدنظر برگزارکنندگان مسابقات فوتبال ساحلی، استانداردسازی و تجهیز می‌شد تا شرایط برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی را داشته باشد.

وی افزود: عملیات تجهیز و استانداردسازی ورزشگاه با هدف میزبانی لیگ فوتبال ساحلی کشور، استفاده بهینه از ساحل دریا، توسعه ورزش‌های ساحلی و افزایش سرانه امکانات رفاهی از اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری توسط پیمانکار شهرداری آغاز شده است.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: تاکنون نور، بخشی از رختکن، جایگاه تماشاچیان و یک سرویس بهداشتی در ورزشگاه اجرا شده است و با بررسی و تأیید نماینده فدراسیون فوتبال، ورزشگاه رودسر برای فصل جدید مجوز برگزاری و میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی کشور را دریافت کرد.

صفایی با بیان اینکه روز _شنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، تیم فوتبال ساحلی شاهین‌خزر رودسر میزبان دریانوردان بوشهر بود که با سه گل این تیم را شکست داد و با ۱۱ امتیاز در رده پنجم جای گرفت، اضافه کرد: احداث رختکن، سه سرویس بهداشتی، جایگاه تماشاچیان و وی‌آی‌پی و جایگاه گزارشگر ورزشگاه در حال تکمیل است و تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی گفت: برای استانداردسازی و تجهیز ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر، مبلغ ۳۰ میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شده است که مبلغ ۹ میلیارد ریال بودجه از منابع ملی و از سوی سازمان برنامه و بودجه استان گیلان به شهرداری این شهر اختصاص یافته و مابقی از منابع داخلی شهرداری تأمین می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان، در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 599219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.