تشکیل ستاد مهر برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان اصفهانی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه وظیفه ستاد مهر، آماده‌سازی شهر و زیرساخت‌های لازم برای تردد دانشجویان و دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی جدید است، گفت: در تلاش هستیم تا از ابتدای مهرماه با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کنیم.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از مهرماه و طبق تأکیدات شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان، ستاد مهر در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تشکیل شد.

وی ادامه داد: وظیفه ستاد مهر، آماده‌سازی شهر و زیرساخت‌های لازم برای تردد دانشجویان و دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی جدید است و برنامه‌ریزی‌ها برای تشکیل کمیته حمل‌ونقل همگانی در راستای آماده‌سازی و افزایش تعداد اتوبوس‌ها، سرویس‌های مدارس، تاکسی‌ها و برنامه‌ریزی مترو انجام شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه در تلاش برای افزایش ناوگان اتوبوسرانی به یک‌هزار دستگاه هستیم، خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی اطراف مدارس، ایمنی تردد دانش‌آموزان، تجهیزات ترافیکی مورد نیاز مدارس، اصلاحات هندسی ترافیکی در اطراف مدارس و خدمات شهری از قبیل نظافت، زیباسازی، خط‌کشی و رنگ‌آمیزی معابر از جمله اقداماتی است که در راستای استقبال از ماه مهر در حوزه مناطق پانزده‌گانه ستاد مهر شهر اصفهان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: کمیته فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی ستاد مهر معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در راستای تردد ایمن رانندگان، رعایت قوانین و احترام به عابران پیاده، ایمنی عابران پیاده، استفاده از سیستم‌های حمل‌ونقل همگانی همچون اتوبوس، تاکسی و سرویس مدارس تشکیل می‌شود.

حق‌شناس تصریح کرد: کمیته مطالعات و آمار و اطلاعات در ستاد مهر تشکیل می‌شود که اطلاعات تردد در شهر و اطلاعات مدارس به‌صورت روزانه در آن جمع‌آوری می‌شود و به اطلاع شهروندان و مدیران شهری می‌رسد.

وی تصریح کرد: کمیته مدیریت ترافیک و امور اجرایی ستاد مهر نیز با همکاری پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان تشکیل می‌شود و وظیفه شناسایی گلوگاه‌های ترافیکی، ثبت تخلفات و مدیریت ترافیک را بر عهده دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان افزود: در تلاش هستیم تا از ابتدای مهرماه با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 599204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.