۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
کاوانی شاگرد گتوزو می‌شود؟

ادینسون کاوانی بعد از ناکامی در منچستریونایتد، حالا در آستانه بازگشت به لالیگا و همکاری با جنارو گتوزو در والنسیا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادینسون کاوانی به امضای قرارداد با والنسیا بسیار نزدیک است. کاوانی قرار است قراردادی دو ساله با این باشگاه اسپانیایی امضا کند که درآمد او در هر فصل حدود دو میلیون یورو خواهد بود.

این انتقال پس از آن صورت گرفت که کاوانی تابستان امسال از منچستریونایتد جدا شد و گفت که دوران او به دلیل نداشتنِ موفقیت شخصی و تیمی در آخرین رقابت در اولدترافورد، طعم تلخی را برای او به همراه داشت. در همین حال، «پل اسکولز» اسطوره باشگاه، کاوانی را ننگ توصیف کرد که تعهد مهاجم به باشگاه را زیر سوال برد.

با این حال، کاوانی در تابستان امسال مورد توجه زیادی قرار گرفت، زیرا به بوکا جونیورز و ویارئال لینک بود؛ اما بهترین پیشنهاد از سوی نیس بود که حاضر شد بیش از دو برابر مبلغی که والنسیا پیشنهاد داده بود به کاوانی بپردازد.

با بازی در ایتالیا، فرانسه و انگلیس، حضور در اسپانیا تجربه منطقی جدیدی برای کاوانی به نظر می‌رسد. او که در منچستریونایتد برای بازگشت به فرم عالی تلاش کرده است، این شانس را خواهد داشت که ثابت کند هنوز هم کاوانی سابق برای باشگاهی مانند والنسیا است که امیدوار است مرد اروگوئه‌ای بتواند به حضور پرقدرت آن‌ها در لالیگا کمک کند.

این قرارداد نزدیک به نهایی شدن است و کاوانی به دنبال یافتن باشگاه بعدی خود قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در اروپا است. با آمدن کاوانی، والنسیا سعی خواهد کرد مارکوس آندره، یا ماکسی گومز را جابه‌جا کند تا پول جذب این بازیکن اروگوئه‌ای را فراهم کند.

کد خبر 599168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.