پس از تعریض محور گلشهر-گلپایگان، عملیات آسفالت آغاز خواهد شد

مجری پروژه‌های روکش و آسفالت معابر شریانی اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: قسمتی از محور گلپایگان_موته در شهر گلشهر قرار گرفته است؛ با همکاری و تعامل شهرداری، اداره کل راهداری استان، عملیات روکش این محور را نیز انجام می‌دهد.

احمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص آخرین وضعیت آسفالت محور گلشهر_گلپایگان اظهار کرد: محور گلپایگان به موته در چهار سال گذشته به بزرگراه تبدیل شده و باند جدید در سراسر محور روکش شده است. باند قدیم این محور به بهسازی نیاز دارد که قراردادی برای انجام این عملیات در آن منعقد شده است.

وی افزود: بر این اساس مقاطعی از محور گلپایگان به موته که خرابی شدید دارد، امسال روکش خواهد شد.

مجری پروژه‌های روکش و آسفالت معابر شریانی اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: محور گلپایگان_موته تا سه‌راهی ورکان به طول ۱۱ کیلومتر و از این سه راهی به سمت گلپایگان به طول ۱۰ کیلومتر، رویه خرابی شدید دارد که امسال قرارداد روکش و بهسازی آن بسته شده است.

صفری اضافه کرد: مقطعی از این محور در شهر گلشهر قرار گرفته که براساس قانون، اصلاح این معبر برعهده شهرداری است؛ براساس همکاری و تعاملی که با شهرداری شکل گرفته است، اداره کل راهداری، عملیات روکش این محور را نیز انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: شهرداری گلشهر به دنبال تعریض این محور از هشت به ۱۲ متر است. هر زمانی که عملیات تعریض به پایان برسد، عملیات آسفالت نیز انجام خواهد شد.

کد خبر 599158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.