در نیمه‌ دوم با شروعی طوفانی به برد فوق‌العاده‌ای رسیدیم/ اخراج بازیکن گهر درست بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: باوجود اینکه در نیمه‌اول نتوانستیم برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنیم در نیمه‌دوم یک نمایش بسیار عالی ارائه کردیم و به پیروزی فوق‌العاده‌ای رسیدیم.

محمد کشاورز پس از پیروزی هشت بر چهار گیتی‌پسند اصفهان برابر گهرزمین سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از هواداران‌مان بسیار متشکرم امروز آمدند و با تشویق‌هایشان برایمان سنگ‌تمام گذاشتند؛ بازی نیز امروز برای تیم ما دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه‌اول خیلی‌خوب بازی نکردیم و خواسته‌هایی که از بچه‌ها داشتم در زمین پیاده نشد، اما در نیمه‌دوم تیم بهتری بودیم و بازیکنانم با یک نمایش عالی نتیجه بسیار مناسبی نیز کسب کردیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص جنجال‌های این دیدار روی سکوها و نیمکت‌های دو تیم افزود: طبیعتاً بازی امروز واقعاً سنگین بود و اتفاقات زیادی در جریان مسابقه رقم خورد؛ تا جایی که از دست‌مان برمی‌آمد سعی کردیم آرامش را به نیمکت تیم ما منتقل کنیم‌. یک‌مقدار از این تنش‌ها طبیعی است چراکه جو سالن اینگونه است و تماشاگران نزدیک به زمین هستند اما در کل همه‌چیز خوب بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: تیم گهرزمین به‌خاطر اخراج بازیکن‌شان می‌خواست از ادامه بازی انصراف دهد اما بازیکن گهرزمین به‌درستی اخراج شد اما با اعتقاد بر اینکه اخراج درست نبوده می‌خواستند تیم‌شان را از زمین بیرون بکشند؛ زمانی هم که بازیکن آنان اخراج شد نمی‌دانم چرا ولی برای دقایقی بازی به تأخیر افتاد.

محمد کشاورز درباره روند بازی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌مان در نیمه‌اول پیش نرفت، اما در نیمه‌دوم فوق‌العاده بودیم، یک شروع طوفانی داشتیم و با ارائه یک بازی برتر با اختلاف برنده دیدار شدیم.

کد خبر 599116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.