استخدام بیش از ۵۰۰۰ ایثارگر در شهرداری تهران

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از استخدام بیش از ۵۰۰۰ نفر از ایثارگران در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران، محمد جواد لشکری اظهار کرد: باور عمیق و پای بندی توصیف ناپذیر آزادگان به ارزشهای والای انقلابی و دینی در سال‌های زجر و اسارت سبب شد تا به رغم تحمیل شکنجه و آزارهای بی شمار ذره‌ای در برابر دشمن از خود سستی و ضعف نشان ندهند که این مقاومت ستودنی با تأسی از اسرای اهل بیت (ع) همواره مورد ستایش دولت و ملت بوده است.

وی یکی از دلایل مصونیت نهضت حق‌طلبانه سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از تحریف دشمن را سخنرانی و خطبه‌های آتشین و پرصلابت بزرگ مبلغ قیام عاشورا، امام سجاد (ع) عنوان کرد و گفت: آزادگان نیز در سال‌های اسارت و پس از آن ضمن اثبات وفاداری خود به نظام، افتخارات ماندگاری را در روند پیشرفت و تعالی کشور به ارمغان آوردند و لازم است مسئولان با حمایت در عمل از آنان، پاسخگوی مصوبات و قوانین خود و از سویی این عظمت از ایثار، وفاداری و روشنگری باشند.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از جمله اقدامات ارزشمند این دوره از مدیریت شهری شهرداری تهران در جهت حمایت از ایثارگران را تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل در شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: احکام تبدیل وضعیت استخدامی ۲۳۳۵ نفر از مشمولان از قراردادی به رسمی قطعی صادر شده و پرونده ۳۳۳۹ نیروی پیمانکاری حجمی شهرداری تهران نیز در دست بررسی است.

لشکری در ادامه ایثارگران را مبلغان و مروجان فرهنگ مقاومت و تاریخ دفاع مقدس خواند و تاکید کرد: در شرایطی که دشمن با صرف هزینه‌های هنگفت درصدد تحریف ارزش‌های والای انقلابی و ملی و اشاعه فرهنگ منحط غربی در کشور است لازم است با تدوین برنامه‌های فرهنگی و معرفی چهره‌های شاخص، این سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی را به جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان بیش از پیش معرفی کرده و از نفوذ و ترویج فرهنگ بیگانه در کشور ممانعت کنیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از طرف دکتر زاکانی شهردار تهران از سال‌ها صبر و استقامت آزادگان شاغل در شهرداری تهران تجلیل شد.

کد خبر 599098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.