واران: کاسمیرو یک جنگجوی واقعی است

واران که چهار قهرمانی لیگ قهرمانان را در کنار کاسمیرو در مادرید به دست آورده از آمدن ستاره برزیلی استقبال کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رافائل واران احساس می‌کند کاسمیرو تنها با پیوستنش به منچستریونایتد این تیم را به یک طرف برنده تبدیل کرده است.

پس از خرید جدید باشگاه منچستر، شیاطین سرخ برابر لیورپول به اولین پیروزی فصل خود دست یافتند. کاسمیرو روز دوشنبه طی انتقالی ۷۰ میلیون پوندی از رئال مادرید راهی منچستر یونایتد شد تا ادامه دوران حرفه ای خود را در در اولدترافورد بگذراند. او پیش از مسابقه برابر لیورپول در مقابل هواداران ایستاد و به تیمش انگیزه داد تا شاگردان اریک ده هاگ بهترین عملکرد فصل خود را برای تشدید بحران لیورپول نشان دهند.

واران که چهار قهرمانی لیگ قهرمانان را در کنار کاسمیرو در مادرید به دست آورده درباره حضور هم تیمی سابقش در یونایتد گفت: من کاملاً از کیفیت او آگاهم. او می‌تواند تعادل را به تیم اضافه کند و ذهنیتی درستی دارد. او یک جنگجو است، بنابراین فکر می‌کنم او واقعاً از فوتبال انگلیس لذت خواهد برد. دیدار با اولدترافورد برای او یک شب عالی بود زیرا در اینجا جو کاملاً شگفت‌انگیز بود و او یک پیروزی برای ما به ارمغان آورد، بنابراین همه چیز خوب است.

تن هاگ برای به خدمت گرفتن یک هافبک بزرگ در کلاس جهانی ناامید بود، زیرا در تمام طول تابستان، سران منچستر وقت خود را در تعقیب فرنکی دی یونگ گذراندند. با این حال کاسمیرو به پیشنهاد یونایتد بله گفت و خیلی زود راهی این تیم شد تا پس از چندین سال درخشش در رئال مادرید و لالیگای اسپانیا، راهی مهیج‌ترین لیگ جهان شود.

حال باید دید با حضور سه تن از بازیکنانی که سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آوردند، یعنی کریستیانو رونالدو، رافائل واران و کاسمیرو، آیا منچستر می‌تواند خود را از بحران خارج کند و به قله انگلیس و اروپا برسد یا داستان برای تن هاگ نیز پایان خوشی ندارد؟

کد خبر 599090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.