سرگردانی یوونتوس بین دو گزینه برای خط حمله

مدتی است که باشگاه یوونتوس تلاش کرده تا ممفیس دپای، مهاجم هلندی بارسا را خریداری کند اما اکنون پای گزینه دیگری در میان است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، طبق نظرات پاول ندود به عنوان مدیر ارشد باشگاه یوونتوس و مکس آلگری به عنوان سرمربی، می‌توان انتظار داشت که یوونتوس خیلی زود از میان دو گزینه اصلی خود برای تقویت خط حمله یک بازیکن را به خدمت بگیرد.

مدتی است که باشگاه یوونتوس تلاش کرده تا ممفیس دپای، مهاجم هلندی بارسا را خریداری کند. دپای در ابتدا تحت قرارداد با باشگاه بارسلونا بود اما پس از مذاکرات طولانی توانست با این باشگاه بر سر فسخ دوطرفه به توافق برسد. یوونتوس جدی‌ترین مشتری این بازیکن به حساب می‌آمد اما حالا طرفین از رسیدن به توافق دور شده‌اند.

دپای هنوز بر سر مسائل شخصی در قراردادش با یوونتوس به توافق نرسیده و سران باشگاه متمول ایتالیایی گفته‌اند که درخواست حقوق مهاجم بارسا خارج از توان آنهاست. در همین حال شایعاتی مبنی بر توافق یووه با آرکادیوش میلیک از المپیک مارسی به گوش می‌رسد.

پاول ندود روز گذشته تأیید کرد که ممفیس دپای یکی از نام‌هایی است که باشگاه یوونتوس تلاش می‌کند تا در همین پنجره به خدمت بگیرد. آلگری نیز پس از تساوی بدون گل مقابل سمپدوریا در اظهارات پس از بازی خود به اسکای اسپورت ایتالیا نکات بیشتری را گفت: من نمی‌توانم با بازیکنانی که در اختیار دارم ۴-۴-۲ بازی کنم. دوشان ولاوویچ و مویس کین در حمله به فضاها خوب هستند، اما ما به کسی نیاز داریم که بتواند توپ را نگه دارد.

میلیک کسی است که از زمان حضورش در ناپولی در لیست آرزوهای آلگری و یووه قرار داشته، حال این بازیکن دیگر بخشی از برنامه‌های مارسی نیست و یوونتوس تلاش کرده تا با وی به توافق برسد. پیشنهاد بیانکونری انتقال قرضی به مبلغ دو میلیون یورو با بند خرید هشت میلیون یورو بوده است.

خلاف دپای، میلیک حقوق بسیار کمتری دارد و ویژگی‌های بسیار متفاوتی را نسبت به بازیکن هلندی ارائه می‌دهد که از زمان بازگشت آلوارو موراتا به اتلتیکو مادرید تا حدودی در یووه از بین رفته و شاید آلگری به دنبال احیای آنها باشد.

کد خبر 599089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.