۱۶ واحد صنعتی در رزن احداث می‌شود

فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه ۱۶ واحد تولیدی صنعتی کوچک و بزرگ در این شهرستان در دست احداث است‌، گفت: تکمیل این واحدها به ۵۹۳ میلیارد تومان تسهیلات نیاز داشت که در سفر رئیس جمهور به استان، تخصیص یافت.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه تمام و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در سفر دولت سیزدهم به استان همدان به شهرستان رزن تخصیص داده شد.

وی با اشاره به پیگیری‌هایی انجام شده برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام، افزود: احداث پاسگاه در روستای بابانظر سال ۱۳۷۴ مصوب شده، پیگیری‌هایی انجام دادیم تا اینکه ساختمان دهیاری بابانظر را تحویل نیروی انتظامی دادیم و آماده افتتاح است.

فرماندار شهرستان رزن ادامه داد: با توجه به جمعیت بالای روستای بابا نظر، به دنبال این هستیم که این روستا به بخش ارتقا یابد که پس از مصوبه هیئت دولت این امر محقق خواهد شد.

غفاری از توزیع حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خبر داد و گفت: ۶۵ میلیارد تومان نیز توسط نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی به قنوات شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه رزن تنها شهری است که کنارگذر ندارد، تصریح کرد: راهداری، فرمانداری و شهرداری هر یک اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ای به طول هفت کیلومتر و عرض ۱۵ متر در حدفاصل پلیسراه تا انتهای شهر رزن اختصاص داده‌اند.

فرماندار شهرستان رزن گفت: احداث پارک ورودی از سالیان گذشته به دلایل متعدد با وجود زمین آماده، معوق مانده بود، اما شهرداری و شورای اسلامی شهر قول داده‌اند تا شش ماه آینده این پارک افتتاح شود.

وی از الحاق ۷۴ هکتار به شهر رزن خبر داد و عنوان کرد: رزن نخستین شهرستانی است که نیازهای مسکن مردم را برطرف کرده است؛ برنامه ما این است که مشکل مسکن در دمق و روستاها نیز برطرف شود.

فرماندار شهرستان رزن افزود: ۸۰ هکتار به مساحت ۲۲/۵ هکتاری گلخانه‌های شهرستان اضافه شد، همچنین سورتینگ و جمع‌آوری محصولات کشاورزی هم راه‌اندازی شده است.

فرماندار شهرستان رزن گفت: هم‌اکنون ۱۶ واحد تولیدی صنعتی کوچک و بزرگ در شهرستان رزن در دست احداث است؛ تکمیل این واحدها به ۵۹۳ میلیارد تومان تسهیلات نیاز داشت که در سفر دولت سیزدهم به استان همدان تخصیص یافت.

کد خبر 599088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.