راه جدید بنزما برای گلزنی بیشتر در محوطه جریمه

بنزما از فصل گذشته با جدایی سرخیو راموس و رونالدو، فرصت جدیدی در رئال مادرید به دست آورده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کریم بنزما در دیدار گذشته تیمش مقابل سلتاویگو برای رئال مادرید از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد که با توجه به کیفیت کلی او در طول سالیان اخیر امر متداولی نبوده است.

پنالتی در ویگو، سی و یکمین پنالتی بود که بنزما در دوران حرفه‌ای خود به گل تبدیل کرد. او هرگز یک متخصص یا حداقل گزینه اول برای زدن ضربات پنالتی نبوده، چه در لئون و چه در رئال مادرید و حتی در تیم ملی فرانسه!

بنزما تاکنون در دوران فوتبال خود هفت پنالتی را از دست داده که چهار پنالتی مربوط به ۲۸ پنالتی می‌شود که وی تاکنون به عنوان بازیکن رئال مادرید زده است. جالب این است که هر چهار پنالتی که او از دست داده مربوط به فصل گذشته می‌شود. بنزما در برابر الچه، سلتاویگو و دوبار برابر اوساسونا پنالتی از دست داد. با تمام این اوصاف او فصل قبل را با ۴۴ گل به پایان رساند.

بنزما از فصل گذشته با جدایی سرخیو راموس و رفتن این مدافع اسپانیایی به پاری سن ژرمن، فرصت جدیدی در رئال مادرید به دست آورده که سال‌ها در اختیار کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس بود. او حالا تبدیل به نفر اول پنالتی‌های رئال شده است.

در مجموع ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید از ۹۲ پنالتی که به عنوان بازیکن این تیم زده، ۷۹ پنالتی را با ۸۶ درصد موفقیت به گل تبدیل کرده است. همان درصدی که بنزما تاکنون در باشگاه رئال مادرید به ثبت رسانده. البته در جمع سه پنالتی‌زن اول رئال مادرید، سرخیو راموس با زدن ۲۲ گل از ۲۳ فرصت از روی نقطه پنالتی، آماری استثنایی را در اختیار دارد.

حالا در فصل جدید کریم بنزما باری دیگر به عنوان کاپیتان رئال مادرید فرصت درخشش برای تیمش را خواهد داشت و در عین حال می‌تواند آمار گل‌های خود را با گلزنی از روی نقطه پنالتی بیش از پیش بهبود ببخشد.

کد خبر 599084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.