گیتی‌پسند ۸ - گهرزمین سیرجان ۴ / جنجالِ پیروزی!

تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و گهرزمین سیرجان در چارچوب هفته هشتم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ امروز در سالن پیروزی اصفهان به‌مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال ایران در فصل بیست‌وچهارم، امروز و از ساعت ۱۷ در سالن پیروزی اصفهان با تقابل تیم‌های گیتی‌پسند و گهرزمین سیرجان پیگیری شد.

رقابت‌های هفته هشتم لیگ‌برتر فوتسال

سالن: پیروزی اصفهان

تماشاگر: حدود ۳۰۰ نفر

اسامی داوران:

سیدسجاد فتحی (داور اول)، پیام سهرابی (داور دوم)، احسان نعمتی (داور سوم)، محمدعلی آقایی (وقت‌نگهدار) و محمودرضا نصیرلو (ناظر بازی)

بازیکنان گیتی‌پسند:

سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، بهزاد رسولی، علی مروتی، مهدی کریمی، میثم خیام، مسعود یوسف، ابوالقاسم عروجی، محمدحسین درخشانی

سرمربی: محمد کشاورز

گلزنان گیتی‌پسند: علی مروتی (۳ بار) - گل‌به‌خودی - مسعود یوسف - فرهاد توکلی - علی‌اصغر حسن‌زاده

گلزنان گهرزمین: پوریا گلشنی - ابوالفضل حسینی (۲ بار) - مجید خزایی

گزارش‌بازی:

با شروع بازی تیم فوتسال گیتی‌پسند سریع‌ترین گل فصل خود را تا به‌اینجای کار وارد دروازه گهرزمین سیرجان کرد تا با خیالی آسوده به این مسابقه ادامه بدهد.

اما چیزی نگذشت که گل علی مروتی را بازیکنان گهرزمین سیرجان پاسخ دادند و به بازی برگشتند تا نتیجه یک بر یک شود.

در دقیقه دهم بازی شوت خطرناک بازیکنان گهرزمین نزدیک محوطه جریمه به تیرک دروازه گیتی‌پسند برخورد کرد.

با گذشت ۱۲ دقیقه از نیمه‌اول و با وجود حملات گهرزمین، این تیم گیتی‌پسند بود که باز هم طی یک رفت‌وبرگشت توپ توسط علی مروتی به گل رسید و دوباره پیش افتاد.

فقط ۶ ثانیه به پایان نیمه‌اول زمان باقی‌مانده بود که گهرزمین با یک شوت از راه دور به گل تساوی‌بخش دست پیدا کرد.

در نیمه‌دوم جو سالن و تماشاگران به‌سمت گیتی‌پسند سنگینی کرد و شاگردان محمد کشاورز با فشارهای بی‌مهابا گل سوم را روی اشتباه مدافعان گهرزمین به‌ثمر رساندند.

در ادامه و دقیقه ۲۵ نوبت به مسعود یوسف رسید تا گل چهارم را وارد دروازه گهرزمین کند و اختلاف را برای نخستین‌بار در این بازی با گهر به دو برساند.

گیتیزن‌ها به‌وسیله مسعود یوسف به گل پنجم رسیدند تا طوفان نیمه‌دوم با شدت بیشتری ادامه داشته باشد.

اما گهرزمین به‌بازی برگشت و با چندین حمله توانست در عرض ۳ دقیقه ۲ بار توسط حسینی و خزایی گلزنی کند تا بازی ۵ بر ۴ شود.

در فاصله ۵ دقیقه مانده به پایان مسابقه حملات سهمگین میزبان نتیجه داد و فرهاد توکلی پس از چندین‌بار ناکامی هم‌تیمی‌هایش، با یک شلیک دیدنی توپ را به تور دروازه گهری‌ها چسباند.

گهرزمین پس از دریافت گل ششم، روی به بازی پاورپلی آورد و نزدیک بود همان‌موقع گل هفتم را نیز دریافت کند که یار پنجم‌شان توپ را از روی خط درآورد.

علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه ۳۷ با دروازه‌بان گهرزمین تک‌به‌تک شد اما نتوانست توپ را به گل تبدیل کند و در آخرین لحظه هم مدافع گهر مانع از تلاش دوباره وی برای بازشدن دروازه تیمش برای بار هفتم شد.

سالن پیروزی جو متشنجی به‌خود گرفت و گهرزمین در فاصله ۳ دقیقه و ۴۴ ثانیه به پایان مسابقه به‌خاطر دریافت کارت توسط بازیکنانش از سوی داور زمین را ترک کند.

همچنین بازیکنان گیتی‌پسند، ناظر بازی و ناظر فدراسیون دقایقی با بازیکنان و اعضای کادرفنی گهرزمین سعی در آرام‌کردن گهری‌ها داشتند؛ تا سرانجام بعد از چندین دقیقه تصمیم گرفتند به زمین برگردند اما دوباره جنجال جدیدی توسط اندک تماشاگران سیرجانی به‌پا شد!

در نهایت داور اول یکی از اعضای کادرفنی و ۳ بازیکن گهرزمین را با کارت‌قرمز اخراج کرد و دستور داد بازی بعد از دقایق‌طولانی از سر گرفته شود و بالاخره این قائله خاتمه یافت. مسئله‌ای که باعث شد بازیکن اخراجی حاضر به ترک زمین نشود.

اما اوج اقدامات زشت تماشاگران تیم میهمان پرتاب‌بطری‌هایی به داخل زمین بود که از سمت جایگاه گهرزمین انجام می‌گرفت و باعث توقف چندثانیه‌ای بازی شد.

علی‌اصغر حسن‌زاده باتجربه در واپسین ثانیه‌ها گل هفتم را زد و ۶ ثانیه مانده به پایان بازی علی مروتی میخ آخر را به تابوت نیمه‌جان گهری‌ها کوبید.

در نهایت این بازی جنجالی، عجیب و پرگل و فرسایشی را گیتی‌پسند برنده شد.

نکات‌بازی:

اصلی‌ترین حاشیه بازی اعتراضات شدید به قضاوت تیم‌داوری خصوصاً از سوی نیمکت‌نشینان دو تیم بود که نسبت به سوت‌های داور معترض بودند.

تنش این بازی میان بازیکنان و کادرفنی به‌حدی بالا گرفت که در فاصله یک‌دقیقه مانده به پایان نیمه‌اول درگیری نسبتاً شدیدی میان دو تیم و قاضیان دیدار صورت گرفت.

بعد از گل چهارم گهرزمین، داور بازی را به‌دلیل متشنج‌شدن سکوها از سمت هر دو تیم متوقف کرد.

کد خبر 599060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.