محلات کم‌برخودار مورد توجه قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: محلات کم‌برخوردار باید در اولویت قرار گیرد و مشکلاتشان رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق توکلی‌مهر امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ در هشتاد و پنجمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت توجه به تمام مناطق کم برخوردار ارومیه و طرحی در راستای پلاک‌کوبی یکی از محلات کم برخوردار، اظهار کرد: نصب نکردن تابلو و نشانه‌گذاری و همچنین پلاک‌کوبی منازل در منطقه اسلام‌آباد و کشتارگاه قابل قبول نیست و در قالب ستاد بازآفرینی باید هزینه‌های آن تأمین شود.

وی ادامه داد: نباید به بهانه برخوردار و کم برخوردار بودن دو بخش از یک شهر، مقابل اقدامات توسعه‌ای و پروژه‌های شهری در راستای توسعه و آبادانی ایستاد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تمام محلات کم برخوردار و برخوردار جزو این شهر هستند و این خدمات‌رسانی نکردن مطلوب و توجه نداشتن به برخی حوزه‌ها و محلات بوده که موجب کم برخوردار نامیده شدن آنها بر اثر تخصیص ناعادلانه خدمات شهری شده است.

وی تصریح کرد: طرح اجازه تردد در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد شهر ارومیه به بخشی از شهروندان از جمله اعضا شورای اسلامی شهر، مدیران استانداری، شهرداری، فرمانداری و سایر موارد مطرح شده و ایجاد تبعیض در این راستا پذیرفتنی نیست و شهروندان یا حق تردد خواهند داشت یا صحیح نیست که به بخشی در این راستا حق اضافه‌ای تعلق گیرد.

کد خبر 599022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.