مدارس دولتی باید حمایت شود

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران در خصوص لزوم حمایت از مدارس دولتی و مقابله با افزایش مدارس غیرانتفاعی، گفت: ۹۰ درصد دانش‌آموزان در مدارس دولتی تحصیل می‌کنند، در عین حال خواستار حمایت و هدایت مسئولان آموزش و پرورش از مدارس دولتی هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه _ در هشتادوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گسترش مدارس غیرانتفاعی به نوعی خیانت به نظام آموزشی کشور است، اظهار کرد: راهبرد مسئولان آموزش و پرورش باید بر هدایت و حمایت از مدارس دولتی باشد.

وی ادامه داد: با توسعه این مدارس، معلم‌های توانمند جذب سیستم آموزشی غیرانتفاعی شدند.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: جذب معلم‌ها در مدارس غیرانتفاعی سبب شده است، مدارس دولتی تضعیف شود، کنکور امسال ۹۰ درصد رتبه‌های برتر کنکور مربوط به مدارس غیردولتی است و این در حالی است که کمتر از ۱۰ درصد دانش‌آموزان در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

وی در خصوص لزوم حمایت از مدارس دولتی و مقابله با افزایش مدارس غیرانتفاعی، تصریح کرد: ۹۰ درصد دانش‌آموزان در مدارس دولتی تحصیل می‌کنند، در عین حال خواستار حمایت و هدایت مسئولان آموزش و پرورش از مدارس دولتی هستم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری با اشاره به ضرورت حمایت از مدارس دولتی توسط وزارت آموزش و پرورش، افزود: لازم است صیانت فرهنگی و آموزشی از مدارس دولتی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 599018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.