حکم شهردار مرکز استان‌ها توسط وزیر کشور صادر خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: حکم شهردار مرکز استان‌ها از طرف وزیر کشور برابر یک روند قانونی و اداری صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر ۲۳ مردادماه محمدحسین واحدیان را به عنوان شهردار شهرکرد انتخاب کردند، اظهار کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر و مدارک مرتبط به هیئت تطبیق مصوبات فرمانداری شهرستان شهرکرد ارجاع داده و هنوز هیچ تصمیمی در خصوص مصوبه شورای اسلامی شهر دریافت نشده است.

وی افزود: قانون این گونه تعیین کرده است که شورای اسلامی شهر مراکز استان‌ها به طور مستقیم شهردار انتخابی خود را به وزارت کشور و هیئت تطبیق استان اعلام کند، چرا که حکم شهردار مرکز استان‌ها از طرف وزیر کشور برابر یک روند قانونی و اداری صادر خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: نامه و مدارک مرتبط با شهردار منتخب برای طی مراحل قانونی، بررسی و استعلامات به وزارت کشور و هیئت تطبیق ارسال شده، اما تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

وی اضافه کرد: با سابقه کار و توانایی‌های شهردار منتخب، مطمئن هستیم که شهرداری در دوره مدیریت وی رابطه خوبی با سایر دستگاه‌ها و مردم خواهد داشت که موجب می‌شود، اقدامات به خوبی پیش برود و در آینده شاهد یک هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات شهرکرد خواهیم بود.

حیدری خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیریت شهری شهرکرد در مسیر تحول و تحقق توسعه پایدار گام برداشته و شاهد پیوندی مستحکم میان شهرداری و مردم باشیم.

کد خبر 598974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.