راهکارهای عملیاتی بهره‌برداری از سرای فناوری و هوشمندسازی بررسی شد

در جلسه‌ای با حضور نمایندگان شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، راهکارهای عملیاتی بهره‌برداری از سرای فناوری و هوشمندسازی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وسوم تیرماه سال جاری بود که تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با موضوع توسعه و بهره‌برداری از سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی به امضای علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان و پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان رسید.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه افزایش تعامل بین شهرداری و دانشگاه از طریق راه‌اندازی و بهره‌برداری مشترک از سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی جهت شناسایی و عارضه‌یابی مشکلات موجود مدیریت شهری و کمک در جهت ایجاد سازوکار لازم برای ارائه پیشنهادها و رفع مشکلات، همچنین تلاش برای بهره‌وری بیشتر و حل مسئله با کمک بخش خصوصی در راستای مدیریت بهتر، کاهش هزینه‌های اداره شهر و افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.

در همین راستا جهت اجرایی کردن این تفاهم‌نامه، جلسه‌ای با حضور نمایندگان شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار و مقرر شد شهرداری بعضی از نیازهای خود را با مدیران سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در میان بگذارد و با برگزاری رویدادهایی شرایط برای رفع مشکلات شهری توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و نوپا فراهم شود، همچنین تاکید شد سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی باید درگاهی برای اتصال شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان با شهرداری باشد و سازوکار اجرایی این ارتباط توسط مدیران سرای فناوری پیش‌بینی و اجرایی شود.

در این جلسه سیدحمیدرضا ابطحی، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان پیشنهاداتی جهت در دستور کار قرار دادن سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی، نیاز حوزه فناوری اطلاعات به نیروهای آزادکار متخصص در حوزه‌های مختلف، نیاز به شرکت‌های فعال در حوزه امنیت و برگزاری رویدادهای ریورس پیچ در زمینه پلاک‌های آبی هوشمند، سیستم اعلان صوتی و باشگاه شهروندی مطرح کرد.

به گزارش ایمنا، در جلسه نمایندگان شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، آقایان پیرستانی، اطرج، زمانی و آکوچکیان به نمایندگی از دانشگاه و آقایان یزدان‌پناه، اعتصامی، ابطحی، نصوحی، شایق و خشوعی به نمایندگی از شهرداری اصفهان حضور داشتند.

کد خبر 598947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.