لزوم تسریع خدمت‌رسانی به مردم‌، تقویت حرکت‌های جهادی است

استاندار سمنان در بازدید شبانه از پروژه جاده سیلو گفت: وحدت، همدلی و هماهنگی همراه با کار جهادی‌، می تواند منشاً خدمات موثری برای مردم باشد که در راستای تفکر و اندیشه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا هاشمی در بازدید از پروژه جاده سیلو ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان جهت اجرای این پروژه به منظور افتتاح این طرح تا پایان هفته، اظهار کرد: لزوم تسریع خدمت‌رسانی به مردم، تقویت حرکت‌های جهادی است.

وی افزود: در بین تمام مدیران در دستگاه‌های مختلف به ویژه مدیران شهرداری سمنان، وحدت و همدلی و هماهنگی کم‌نظیری در راستای خدمت به مردم وجود دارد. این مهم همراه با کار جهادی می‌تواند منشأ خدمات مؤثری برای شهروندان باشد که در راستای تفکر و اندیشه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است.

علی همتی، رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در این بازدید خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح‌های شهرداری طوری پیش برود که طرح‌هایی از جمله جاده سیلو از ساده‌ترین آنها شود.

مجید نظری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با اشاره به اینکه این طرح می‌تواند در دسترسی برای روستاها و توسعه شهری مناسب باشد، اظهار کرد: این طرح که به عنوان کمربندی جنوب شهر معرفی می‌شود، نیاز به حمایت دستگاه‌های اجرایی از جمله معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره راه و شهرسازی دارد.

حسین گل‌هاشم، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان در این بازدید گفت: آنچه مردم انتظار دارند فعالیت‌های جهادی و شبانه‌روزی است که باعث اعتماد مردم می‌شود.

کد خبر 598934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.