پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ماند

اعضای حاضر در مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدمینتون، محمدرضا پوریا را تا انتخابات کمیته ملی المپیک به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب کردند.

به گزارش ایمنا، مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدمینتون امروز _سه‌شنبه اول شهریورماه ۱۴۰۱_ به صورت وبینار و حضوری به ریاست محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش و کیکاوس سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این مجمع اعضا رأی دادند تا محمدرضا پوریا به عنوان رئیس فدراسیون به فعالیتش ادامه دهد و قرار شد بعد از انتخابات کمیته او به عنوان سرپرست انتخاب شود.

حدود یک ماه از زمان پایان دوره ریاست پوریا در فدراسیون بدمینتون گذشته است؛ پوریا سوم مرداد ۱۳۹۷ در مجمع انتخاباتی با کسب اکثریت آرا برای سومین دوره پیاپی به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون انتخاب شده بود.

در پایان مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای این فدراسیون پنج کاندیدا نام‌نویسی کرده‌اند که گفته می‌شود یکی از این کاندیداها تأیید صلاحیت نشده است. محمدرضا پوریا، محمد فرجی، علی مؤذن و شهرام آهنجان چهار کاندیدای دیگر هستند که برای کسب کرسی ریاست ثبت‌نام کرده‌اند.

محمد پولادگر در این مجمع اظهار کرد: به این فدراسیون در مسابقات امید داریم و نمی‌خواهیم وقفه‌ای در فعالیت این فدراسیون به وجود آید؛ ازآنجاکه مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را هم در پیش داریم این مجمع را فوق‌العاده برگزار کردیم.

وی گفت: پیشنهاد ما برای اعضای مجمع این است که پوریا به عنوان رئیس فدراسیون به کار خود ادامه دهد. اعضای مجمع می‌توانند این تصمیم را بگیرند و بعد از انتخابات پوریا به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود و تا زمان انتخابات فدراسیون بدمینتون به کار خود ادامه دهد.

منبع: ایسنا

کد خبر 598930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.