استقبال شهروندان منطقه ۱۰ از اجرای طرح محله تمیز

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به استقبال شهروندان این منطقه از اجرای طرح محله تمیز، با اعمال بعضی تغییرات مرحله دوم این طرح از مردادماه آغاز شد تا به سوال‌ها، شکایت‌ها و درخواست‌های شهروندان پاسخ داده می‌شود.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مرحله نخست طرح «محله تمیز» از اواسط اردیبهشت تا اواخر تیرماه سال جاری در این منطقه اجرا شد، اظهار کرد: شست‌وشو، نظافت، فضای سبز، سدمعبر، کنترل و نظارت در این طرح برای هر محله اجرا شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به استقبال شهروندان از طرح محله تمیز، با اعمال تغییراتی مرحله دوم این طرح در مردادماه اجرا شد، افزود: پیش‌تر روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته یک محله را بازدید می‌کردیم و در طرح جدید، روزهای سه‌شنبه دو محله بر اساس برنامه زمان‌بندی جمع‌آوری پسماندهای تر طبق روزهای زوج و فرد هفته رسیدگی می‌کنیم، همچنین روزهای جمعه یک قسمت از فرد و یک قسمت زوج را بازدید و رسیدگی می‌کنیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با ورود به محله‌ها، میزی برای پاسخگویی به شکایت‌ها و درخواست‌هایی در خصوص خدمات شهری محله مستقر می‌شود و کارشناس آموزش به مدت ۱۲ ساعت به سوال‌ها، شکایت‌ها و نظرات مردم پاسخ می‌دهد و مشکلات را برطرف می‌کند.

وی اضافه کرد: با ورود به داخل محله تمیز حدود ۵۰ نفر کارگر نظافت، ۲۰ نفر کارگر فضای سبز، یک اکیپ کنترل ساختمان و یک اکیپ سد معبر در محل حضور دارند و تمام موارد و نواقص موجود را برطرف می‌کنند.

بحیرایی گفت: با توجه به اینکه در این منطقه بوستان‌های محله‌ای فراوانی وجود دارد، کارشناسان نگهداری، تعمیرات، برق به بوستان‌های محله مراجعه می‌کنند و اقدامات مورد نیاز را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم طرح محله تمیز دو هفته پیش آغاز شده است، خاطرنشان کرد: استقبال شهروندان منطقه ۱۰ شهرداری از اجرای این طرح بسیار خوب بوده است که از تمام دست‌اندرکاران اجرای طرح قدردانی می‌کنیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: حوزه معاونت خدمات شهری این منطقه ۱۰ تمام تلاش خود را جهت ایجاد شهری پاکیزه و به‌دور از هر گونه آلودگی انجام می‌دهد.

کد خبر 598924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.