لزوم توجه به گلایه آتش‌نشانان ارومیه از پرداخت حقوق

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: گلایه آتش‌نشانان مورد توجه قرار گیرد و مشکلاتشان رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گلشن نوروزی امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ در هشتادوپنجمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص لزوم رفع مشکلات آتش‌نشانان، اظهار کرد: مدیریت شهری گلایه آتش‌نشانان را مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به مشکلات این حوزه و احساس تبعیض بین کارکنان این سازمان با توجه به افزایش حقوق ۱۰ درصدی کارمندان و ۵۷ درصدی کارگران، ادامه داد: شاهد هستیم افرادی که با آزمون به سیستم ورود کرده‌اند، نسبت به قراردادی‌ها، حقوقی کمتری دریافت می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: عدالت در پرداخت حقوق کارکنان آتش‌نشانی باید برقرار شود و نیروهایی که عملیاتی هستند نباید در پرداخت حق و حقوقشان اجحاف شود.

وی تصریح کرد: لازم است ترمیم حقوق کارکنان حوزه آتش‌نشانی و کسب رضایت‌مندی آنها مورد توجه قرار گیرد، چرا که وضعیت اقتصادی مناسب نیست و افرادی که مستأجر هستند یا فرزند دارند، با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوند و این موضوع نیازمند رسیدگی فوری است.

نوروزی با اشاره به‌ضرورت تولید آثار فاخر در راستای معرفی شهدای شاخص ارومیه و آذربایجان غربی، اضافه کرد: حمایت از تولید فیلم سینمایی شهید نادر علیزاده مورد توجه قرار گیرد و مبلغی برای ساخت این فیلم با توجه به جایگاه این شهید در تاریخ انقلاب در نظر گرفته شود.

کد خبر 598923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.