شورای شهر تهران تعطیل می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از چهارشنبه هفته جاری _دوم شهریورماه_ تعطیلات پارلمان شهری پایتخت آغاز و تا دوازدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه یکم شهریو ماه_ در هشتادوهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بازه زمانی تعطیلات تابستانی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از چهارشنبه هفته جاری _دوم شهریورماه_ این تعطیلات آغاز و تا دوازدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نام‌گذاری شنبه‌ها تحت عنوان شنبه‌های امید و افتخار از سوی شهرداری تهران و بهره‌برداری و افتتاح طرح‌ها در قالب این نام‌گذاری، ادامه داد: نام‌گذاری شنبه‌ها تحت عنوان «شنبه‌های امید و افتخار» از سوی شهرداری تهران و مجموع روابط عمومی شهرداری انجام شده که اقدامی مؤثر است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افتتاح طرح‌ها در شنبه‌های امید و افتخار به گونه‌ای طراحی شده است که بلافاصله در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و همکاری و تعامل مجموعه مدیریت شهری با آموزش‌وپرورش، تصریح کرد: طبق یک سنت قدیمی این همکاری و تعامل وجود داشته و دارد و بر همین اساس شهرداران مناطق، هر کدام با مدارس و مراکز آموزشی در محدوده خود در تعامل و همکاری هستند.

کد خبر 598911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.