کنترل ترافیک ارومیه با ایجاد مراکز تجاری محله‌محور

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تک هسته‌ای بودن مراکز اقتصادی ارومیه از جمله معضلاتی است که سبب ایجاد ترافیک در این شهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توحید علی‌نژاداصل امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ در نشست هفتگی کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل‌ونقل شهری که در راستای معاونت عمرانی و سازمان ترافیک در سالن جلسات شورای اسلامی شهر تشکیل شد، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از معضلات شهر ارومیه تک هسته و تک محور بودن مراکز اقتصادی و تجاری در هسته مرکز شهر بوده و یکی از علل اصلی و ریشه‌ای معضلات به وجود آورنده ترافیک شهری و اتلاف وقت شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد مراکز اقتصادی و تجاری محله محور یکی از راهکارهایی است که می‌تواند این معضل ترافیکی در هسته اصلی شهری را رفع کند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری با قید فوریت باید نسبت به شناسایی و تأمین محل‌هایی برای ایجاد بازارهای محله‌محور اقدام کند تا بتوانیم بار ترافیک شهری را کنترل کنیم و شاهد توزیع متناسب مشاغل در شهر باشیم.

مشکلات کارکنان شهرداری ارومیه پیگیری شود

توماج وحیدافشار، رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در نشست هفتگی کمیسیون بودجه و امور حقوقی، اظهار کرد: ضرورت احقاق حقوق و ایجاد عدالت در پرداختی کارکنان شهرداری اهمیت دارد.

وی ادامه داد: شهرداری از مدل‌های قانونی ترمیمی و کمکی سایر شهرها جهت جبران خدمات و کاهش چشمگیر حقوق‌ها بر اثر همسان‌سازی اقدام لازم را انجام دهد.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: مشکلات نیروهای شرکتی همچنان پا برجا است و انتظار داریم در اسرع وقت با توجه به شرایط اقتصادی موجود، شاهد پرداخت بخش اعظم مطالبات آنها باشیم.

کد خبر 598868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.