واگذاری ۱۲۷۰ متر زمین برای ایستگاه آتش‌نشانی چهارباغ

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: در راستای تأمین ایمنی و حراست از سرمایه‌های طبیعی چهارباغ اعم از درختان کهنسال، ابنیه تاریخی با کاربری گردشگری، این منطقه با تملک یک قطعه زمین به مساحت ۱۲۷۰ مترمربع، نقش مؤثری در احداث ایستگاه آتش‌نشانی چهارباغ داشته است.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ضرورت احداث ایستگاه آتش‌نشانی چهارباغ، اظهار کرد: این پروژه به‌عنوان یک پروژه شاخص با مشارکت منطقه یک و منطقه سه شهرداری اصفهان احداث شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه چهارباغ از سرمایه‌های تاریخی و هویتی شهر اصفهان محسوب می‌شود، تأمین ایمنی و حراست از سرمایه‌های طبیعی اعم از درختان کهنسال، ابنیه تاریخی با کاربری گردشگری و سایر ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی، همچنین آرامش عابران و گردشگران از وظایف خدمت‌گذاران شهر خواهد بود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تاکید کرد: در همین راستا، این منطقه با تملک یک قطعه زمین به مساحت ۱۲۷۰ مترمربع، مشارکت مؤثری در احداث ایستگاه آتش‌نشانی چهارباغ داشته باشد.

وی با اشاره به اتمام عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی چهارباغ و بهره‌برداری از آن در روز چهارشنبه -دوم شهریورماه- تاکید کرد: از مشارکت و همراهی مؤثر شهروندان و شهرداری منطقه یک قدردانی می‌کنیم و به آنها اطمینان می‌دهیم در منطقه یک در حال تلاش برای معنا بخشی به شعار «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم و اقدامات در این راستا مداوم خواهد بود.

کد خبر 598862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.