پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور و فاینانس خط دوم قطار شهری

شهردار تبریز از پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به تبریز و فاینانس خط دو قطار شهری این کلان‌شهر در دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی، رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان‌شرقی، مصوبات خوبی در حوزه تخصیص منابع ملی برای پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز به دست آمد که پیگیری این مصوبات در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: نگاه هیئت دولت به شهرداری‌ها، طرح‌های بازآفرینی و رفع حاشیه‌نشینی مثبت بوده است، به‌طوری که طرح‌های بازآفرینی شهرداری تبریز در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت مورد توجه و تصویب قرار گرفته بود که در دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور مورد پیگیری قرار گرفت.

شهردار تبریز تصریح کرد: مصوبه دیگر سفر رئیس‌جمهور به تبریز، تأمین فاینانس ۴۳۰ میلیون یورویی خط دو قطار شهری تبریز بود که در دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تا حصول نتیجه کافی ادامه خواهد داشت که جا دارد از تلاش و پیگیری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این مصوبات قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر ریاست‌جمهوری و هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز نقش مهمی در کاهش مشکلات مدیریت شهری خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد: با پیگیری این مصوبات عملیات عمرانی پروژه‌های نیمه‌تمام بازآفرینی شهری و خط یک و دو قطار شهری را تسریع شود.

کد خبر 598850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.