نابسامانی در سرویس مدارس قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم با تأکید بر وجود نابسامانی در وضعیت کنونی سرویس مدارس، از اجرای ناقص آیین‌نامه جابه‌جایی دانش‌آموزان انتقاد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، مسعود طبیبی با اشاره به دریافت مجوز ردیف اعتباری با عنوان تعمیر، تجهیز و تکمیل ساختمان اداری منطقه یک شهرداری قم، اظهار کرد: تا زمان آماده‌سازی ساختمان جدید در مجموعه آرتا، راه‌اندازی خط تاکسی عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به تعیین تکلیف نرخ پیشنهادی خدمات مربوط به حمل‌ونقل دانش‌آموزان مدارس شهر قم، افزود: آئین‌نامه سرویس مدارس در شهر قم به‌صورت ناقص اجرا می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم تصریح کرد: در شرایط کنونی ایمنی و سلامت دانش‌آموزان به خاطر ساماندهی نشدن سرویس مدارس در دست برخی رانندگان بدون صلاحیت و پرخطر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سرویس مدارس برخی رانندگان دارای نمرات منفی بالا مشغول فعالیت هستند، گفت: سبک رانندگی این افراد می‌تواند تبدیل به چالشی برای مدارس و خانواده‌ها شود.

طبیبی تصریح کرد: با تصویب نرخ پایین ۲۵۰ هزارتومانی سرویس مدارس، عملاً فرصت شهرداری قم برای ساماندهی سرویس مدارس بار دیگر از دست می‌رود.

کد خبر 598849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.