رویایی که آرتتا برای آرسنال و لندن محقق کرد

آرتتا از روندی که تیمش در پیش گرفته بسیار راضی است و کسب رتبه جدول برای توپچی‌ها را موقعیت خوبی می‌داند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از شروع بی‌نقص تیمش در این فصل لیگ برتر غافلگیر نشده و معتقد است که تیمش باید برای حفظ فرم خود تلاش کند تا شانس قهرمانی داشته باشد.

دبل مارتین اودگارد و ضربه زیبای ویلیام سالیبا باعث شد آرسنال در روز شنبه به پیروزی سه بر صفر مقابل بورنموث دست یابد. برای اولین بار از سال ۲۰۰۴، توپچی‌ها موفق شدند یک فصل را با سه پیروزی متوالی آغاز کنند. آرتتا از روندی که تیمش در پیش گرفته بسیار راضی است و کسب رتبه جدول برای توپچی‌ها را موقعیت خوبی می‌داند. با این حال سرمربی اسپانیایی اعتقاد دارد که مسیر طولانی و سختی در پیش است و بازیکنان تیمش باید تمام تلاش خود را برای حفظ تمرکز و فرم خوب خود به کار بگیرند.

آرتتا در نشست خبری راجع به صدرنشینی تیمش در لیگ جزیره و شروع خوب مسابقات گفت: فقط در سه بازی پیروز شده‌ایم. این سه پیروزی هیچ معنای خاصی ندارد. معنای پیروزی‌ها این است که تیم خوب بازی می‌کند. سه بازی را برده‌ایم و به خوبی گل می‌زنیم. همچنان دروازه تیم را بسته نگه داشته‌ایم و عملکرد تیم خوب است. همین.

آرسنال در ابتدای فصل گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو را از منچسترسیتی به خدمت گرفت و از اتفاق این دو بازیکن، ستاره‌های لندنی‌ها در سه بازی اخیر بوده‌اند. این در حالی است که سالیبا نیز پس از بازگشت از تیم فرانسوی المپیک مارسی، توانسته جایگاه خودش را پیدا کند.

سرمربی آرسنال در پایان راجع به عملکرد تیمش در نقل و انتقالات گفت: هنوز پنجره برای ما تمام نشده و می‌خواهیم بازیکنانی جذب کنیم که در ترکیب تیم تأثیر زیادی داشته باشند. نمی‌خواهیم نسبت به همه چیز واکنش نشان دهیم و باید نقاط مختلفی را تقویت کنیم. اگر بتوانیم در یک بخش خاص وضعیت تیم را بهتر کنیم، قطعاً این کار را انجام می‌دهیم.

کد خبر 598752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.