خریدهای بیشتر برای چلسی افسرده و درمانده

سرمربی آبی‌های لندن باور دارد که تیمش نیاز به خریدهای بیشتری دارد تا بتواند در فصل پیش رو به خوبی رقابت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و نقل از اسکای اسپورت، شکست سه بر صفر مقابل لیدز یونایتد در بازی روز گذشته توماس توخل، سرمربی چلسی را به فکر انداخت و او را متقاعد کرد که تیمش همچنان نیاز به تقویت دارد.

چلسی این فصل را اصلاً خوب شروع نکرده است. آن‌ها در برابر لیدز یونایتد شکست غیرمنتظره ای خوردند و توخل اگرچه باور دارد که تیمش در بازی قبلی نیز می‌توانست برنده باشد، اما تقویت ترکیب بازیکنان برای چلسی یک امر بدیهی شده است.

توخل قبلاً گفته بود که چلسی به دنبال تقویت ترکیب خود قبل از پایان پنجره است و خرید یک مدافع میانی و یک مهاجم در اولویت قرار دارد. علیرغم جذب کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی، مدافعان چلسی هنوز آنچنان که باید مستحکم نیستند و به دلیل خروج آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن، همچنان نیاز به تقویت این بخش احساس می‌شود.

 توخل پس از بازی لیدز به خبرنگاران گفت: پنجره نقل و انتقالات هنوز باز است و با سپری شدن زمان، فرصت برای اقدام کمتر خواهد شد. ما باید روی آنچه که داریم و می‌توانیم انجام دهیم تمرکز کنیم.

سرمربی چلسی افزود: هیچ زمانی برای شوکه شدن وجود ندارد. به مدت ۲۰ دقیقه، ما بازی خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از فرصت‌ها برای گلزنی استفاده کنیم. می‌توانستیم در ابتدای بازی برتری مسابقه را از آن خود کنیم اما موفق نشدیم و لیدز توانست بازی را کنترل کند.

وی اظهار کرد: در برهه‌ای که بازار نقل و انتقالات باز است، همیشه اوضاع به هم ریخته به نظر می‌رسد. ما تصور چنین چیزی را نداشتیم. از این ناراحتم که شروع خوبی داشتیم و فرصت‌های خیلی خوبی هم ساختیم ولی در نهایت به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم. پس از دریافت گل دوم، تقریباً کار ما تمام شده بود. ما بیش از اندازه روی اشتباهات بزرگ انفرادی گل دریافت می‌کنیم و این مشکل بزرگی برای تیم من است.

کد خبر 598746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.