هتک حرمت کارمند شهرداری به ساحت امام زمان(عج) پذیرفتنی نیست

شهردار خرم‌آباد گفت: هتک حرمت یکی از کارمندان شهرداری در پیج شخصی خودش به ساحت مقدس امام‌زمان (عج) و حضرت عباس (ع) را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی در هفتادو سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با محکوم کردن حرکت وقیحانه و گستاخانه یکی از کارکنان شهرداری خرم‌آباد، اظهار کرد: هتک حرمت یکی از کارمندان شهرداری در پیج شخصی خودش به ساحت مقدس امام‌زمان (عج) و حضرت عباس (ع) برای مجموعه شهرداری و همکاران که اغلب عاشق ولایت و مخلص هستند پذیرفته نیست و به‌شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: در همان ساعت اولیه که به ما خبر دادند این نیرو تعلیق و به هیئت بدوی تخلفات اداری استانداری معرفی شد. قطعاً با عواملی که پشت این قضیه بودند، برخورد می‌کنیم.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: دلیل ورود نکردن ما به این خاطر بود که رسانه‌های معاند از این وضعیت سو استفاده نکنند، زیرا همه می‌دانند استان لرستان یک استان صددرصد شیعه است و این حرکت وقیحانه و گستاخانه را محکوم می‌کنیم.

فتوحی اضافه کرد: امیدواریم دیگر شاهد چنین وقایعی در سطح کشور و جهان نباشیم.

وی تاکید کرد: شهرداری مسئول کمیته خدمات شهرداری شهری اربعین استان است که به‌زودی به مرز مهران اعزام و در خدمت زوار، همشهریان، هموطنان و حتی شیعیان از سراسر کشور خواهد بود.

کد خبر 598743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.