پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اروپا چه زمانی بسته می‌شود؟

تمام پنج لیگ برتر اروپا در یک روز، کار نقل و انتقالات خود را به پایان خواهند رساند، اگرچه تفاوت‌های جزئی از نظر زمان‌بندی وجود دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باشگاه‌های سراسر اروپا مشغول شناسایی و تعقیب برترین بازیکنان برای تقویت تیم خود هستند، با این هدف که بتوانند در فصل پیش رو با جذب بازیکنان مناسب، حرفی برای گفتن در لیگ خود و همچنین عرصه‌های بین‌المللی داشته باشند.

نقل و انتقالات و به طور کلی بازیکنان در پنجره‌های تابستانی معمولاً بیشتر از زمستان مورد توجه قرار می‌گیرند، زمانی که باشگاه‌ها به شدت به دنبال تقویت ترکیب خود هستند تا برای فصل جدید آماده شوند. همیشه در این پنجره پول‌های بسیار زیادی سرمایه گذاری می‌شود و رکوردهای عجیبی نیز شکسته می‌شود.

امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود و با قراردادهای چشمگیر منچسترسیتی، لیورپول و رئال مادرید برای افرادی مانند ارلینگ هالند، داروین نونیز و اورلین شوامنی، پنجره تابستانی هزینه‌های سرسام‌آوری را تجربه کرد.

تمام پنج لیگ برتر اروپا در یک روز کار نقل و انتقالات خود را به پایان خواهند رساند، اگرچه تفاوت‌های جزئی از نظر زمان بندی وجود دارد.

زمان پایان پنجره نقل و انتقالاتی پنج لیگ برتر اروپا:

لیگ برتر

در انگلیس، پنجره نقل و انتقالات تابستانی به طور رسمی در ساعت ۱۱ شب به وقت گرینویچ بسته می‌شود.

لالیگا

در اسپانیا، باشگاه‌ها تا ساعت ۱۰:۵۹ شب فرصت دارند تا معاملات را انجام دهند.

سری آ

پنجره در ایتالیا در عصر اول سپتامبر بسته می‌شود.

بوندسلیگا

پنجره برای تیم‌های آلمان در ساعت ۵ بعد از ظهر بسته می‌شوند.

لیگ ۱

فرانسه آخرین کشوری است که پنجره خود را می‌بندد و پاری سن ژرمن و سایر تیم‌ها می‌توانند تا ساعت ۱۱:۵۹ شب کار خود را انجام دهند.

کد خبر 598729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.