پرچم روسیه برای تمام نسل‌ها مقدس خواهد بود

رئیس‌جمهور روسیه گفت: روسیه به ارزش‌های سنتی خود پایبند است و به عنوان یک کشور قدرتمند و مستقل، تنها سیاست‌هایی را دنبال خواهد کرد که در راستای منافع اساسی‌اش باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در روز ملی پرچم این کشور اظهار کرد: روسیه یک قدرت جهانی قوی و مستقل است. ما در صحنه بین‌المللی تنها سیاست‌هایی را اتخاذ می‌کنیم که در راستای منافع اساسی سرزمین ما باشد.

وی یادآور شد: پرچم روسیه که نخستین بار بیش از ۳۰۰ سال پیش در اولین کشتی جنگی روسیه برافراشته شد، هنوز در دوره‌های چالش‌برانگیز نماد این کشور بوده و بخشی جدانشدنی در زندگی شهروندان روسیه است و نماد اتحاد و آمادگی مردم روسیه برای دفاع از منافع ملی خود است.

رئیس‌جمهور روسیه ادامه داد: پرچم ملی روسیه نشان‌دهنده باور ما به ارزش‌های سنتی است که هرگز رهایشان نمی‌کنیم، حقیقت، عدالت، هم‌بستگی، بخشایندگی و احترام به تاریخ چند صد ساله و پیوسته روسیه، دستاوردها و پیروزی‌های نیاکان خود که به ما آموختند که از سرزمین مادری خود دفاع کنیم و هرگز با هژمونی‌ها و دیکتاتورها سازش نکنیم. تمایل به زندگی بر اساس خواست خودمان و انتخاب مسیری که قصد حرکت در آن را داریم، به بخشی از کد ژنتیکی مردم روسیه بدل شده است.

پوتین گفت: پرچم ملی روسیه برای تمام نسل‌های این کشور نمادی مقدس است.

کد خبر 598687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.