تمسخر منچستریونایتد توسط سرمربی آژاکس

باشگاه منچستریونایتد مدتی است که به‌دنبال جذب آنتونی، وینگر برزیلی تیم آژاکس است اما سران این تیم اعلام کرده‌اند که تمایلی به جدایی وی ندارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تیم آژاکس به‌عنوان مدافع قهرمانی هلند تمایلی به جدایی یکی از برترین بازیکنان خود ندارد و اگرچه اریک تن‌هاگ به شدت تلاش کرده تا بازیکن سابق خود را به منچستر ببرد، اما چنین معامله‌ای فعلاً شدنی نیست.

باشگاه منچستریونایتد مدتی است که به دنبال جذب آنتونی، وینگر برزیلی تیم آژاکس است اما سران این تیم اعلام کرده‌اند که تمایلی به جدایی وی ندارند. «آلفرد شرودر» سرمربی آژاکس در مصاحبه جدید خود گفته است: در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و منچستر در لیگ اروپا است، این دلیل خوبی است که آنتونی بخواهد با ما بماند.

ناکامی منچستر در فصل گذشته برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ جزیره باعث شد تا شیاطین سرخ این روزها در جذب بازیکن با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند و حتی این موضوع آژاکس را نیز در موقعیت بهتری طی معامله قرار داده است.

اریک تن هاگ قبلاً برای جذب «لیساندرو مارتینز» مدافع آرژانتینی آژاکس اقدام کرد و موفق شد این بازیکن را به خدمت بگیرد. او توانست از رابطه خوبش با سران تیم سابق خود استفاده کند اما به نظر می‌رسد که در مورد آنتونی، حتی صحبت‌های تن هاگ هم تأثیری ندارد و آژاکس نمی‌خواهد یک ستاره دیگر تیمش را به منچستر بدهد.

سرمربی آژاکس در رابطه با انتقال آنتونی اظهار کرد: می‌خواهم آنتونی بماند، بنابراین فکر نمی‌کنم او فروخته شود. پولی که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم این روزها پوچ است. ما قبلاً پنج یا شش بازیکن پایه فروخته‌ایم. دوست ندارم بازیکن دیگری را بفروشیم، فکر می‌کنم از نظر مالی بسیار قوی هستیم و نیازی به فروش بازیکن وجود نداشته باشد.

منچستریونایتد تا آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات منتظر خواهد ماند تا آنتونی را از آژاکس به خدمت بگیرد. آنتونی در ۸۲ بازی برای آژاکس ۲۵ گل به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان ترکیب اصلی این باشگاه محسوب می‌شود.

کد خبر 598684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.