تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه مطالبات مردمی از ملزومات هر شهری است تا بتوان با پرداختن به آن‌ها، یک شهر زنده و پویا داشت، گفت: از نیمه دوم سال گذشته مدیریت شهر را تحویل و در نخستین گام، تصمیم به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گرفتم.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهری پویا است که شهروندان در رقم زدن سرنوشت آن مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مطالبات مردمی از ملزومات هر شهری است تا بتوان با پرداختن به آن‌ها شهری زنده و پویا داشت، افزود: از نیمه دوم سال گذشته مدیریت شهر را تحویل و در نخستین گام تصمیم به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گرفتم.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه هیچ پروژه جدیدی تعریف نکرده‌ایم و با بودجه قابل توجه به آسفالت معابر پرداخته‌ایم، خاطرنشان کرد: در حال تلاش برای تشکیل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری هستیم تا بتوانیم با حذف درختانی همچون کاج و جایگزین کردن آنها با درختان با طراوت، نشاط را به ویلاشهر بازگردانیم.

مکاتبه با اداره منابع طبیعی برای دفع آب‌های سطحی

امامی درخصوص سگ‌های ولگرد، گفت: در حال تلاش برای انعقاد قرارداد با یک شرکت هستیم تا بتوانیم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد را به آن‌ها واگذار کنیم.

وی تاکید کرد: به‌منظور توسعه فضای سبز در نیمه دوم سال انتخاب پیمانکار را داریم تا فضای سبز منطقه سه توسعه پیدا کند، درمورد دفع آب‌های سطحی نیز چندین مکاتبه با اداره منابع طبیعی انجام داده‌ایم و از آن‌ها خواسته‌ایم روان آب‌های کوهستانی پشت شهرک صنعتی را در طرح‌های آبخیزداری خود قرار دهند.

شهردار نجف‌آباد اضافه کرد: تأسیس پمپ بنزین از وظایف شهرداری نیست، اما به دلیل خدمات‌رسانی به شهروندان در حال انجام است.

امامی درخصوص ناوگان اتوبوسرانی نیز تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی بسیار فرسوده است و در حال ترمیم آن هستیم.

وی اظهار کرد: ساختمان شهرداری ویلاشهر در شأن شهروندان نیست، سال آینده ساختمانی در حد و اندازه شهرداری منطقه سه نجف‌آباد خواهیم داشت.

کد خبر 598664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.