۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۴
دمق در مسیر توسعه

شهردار دمق از احداث چهار واحد تجاری در شهر خبر داد و گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم ۱۴۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر سطح شهر جذب شده است.

مصطفی محمدی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از احداث چهار واحد تجاری خبر داد و اظهار کرد: این چهار واحد جنب دادگاه عمومی احداث شده است.

وی افزود: معرفی سایت دفن زباله برای برطرف کردن مشکل دفن زباله در دستور کار است که با ایجاد سکوی انتقال پسماند در سایت فعلی، مشکل برطرف خواهد شد.

شهردار دمق با بیان اینکه فعالیت‌های روبنایی از وظایف شهرداری محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث کانال سنگی و پوشش آن با دال بتنی مسلح در جهت هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی، ایجاد رفیوژ وسط معابر سطح شهر دمق در جهت بهبود عبور و مرور شهری انجام شده است.

محمدی‌وند ادامه داد: رنگ‌آمیزی انواع مبلمان شهری در جهت زیباسازی فضای شهری، درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز شهری، اصلاح روشنایی کل سطح شهر، خرید المان‌های شهری و مناسبتی، برگزاری جشنواره فرهنگی فجر در شهر دمق با همکاری اداره میراث و فرهنگی از دیگر اقدامات است.

وی برگزاری انواع کمیسیون‌های ماده ۷۷ و ۱۰۰، اقدامات پیشگیرانه جهت مدیریت بحران، خرید انواع تجهیزات شهری، ساماندهی واحدهای شهری، حمایت از تیم‌های فوتبال و فوتسال و کسب مقام اول تا سوم، پیگیری و جذب ۱۴۰ تن قیر رایگان، تهیه و نصب عکس شهدا در سطح شهر، احداث سرویس بهداشتی در پارک شهدای گمنام و با در نظر گرفتن دیتایل‌های اجرایی برای افراد دارای شرایط خاص، جدول‌گذاری و پخش آسفالت و لکه‌گیری معابر را بخشی دیگری از اقدامات شهرداری عنوان کرد.

شهردار شهر دمق گفت: احداث پارک بانوان، تهیه و نصب دوربین‌های نظارتی و پایشی در سطح شهر، تهیه طرح و مطالعه روان آب شهری، خرید انواع ریسه‌ها و پرچم‌، برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم مذهبی از دیگر اقدامات بود.

به گزارش ایمنا، دمق شهری در شهرستان رزن در شمال استان همدان است. این شهر در شمال کبودراهنگ و غرب رزن قرار دارد.

کد خبر 598658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.