شهر آفتاب آماده برگزاری نمایشگاه‌ها نیست

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهر آفتاب محل برگزاری نمایشگاه پرمخاطب است، اما هنوز ظرفیت و آمادگی لازم در این فضا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _دوشنبه سی‌ویکم مردادماه_ در واکنش به برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در شهر تهران و نامه‌نگاری با نهاد ریاست جمهوری، اظهار کرد: نامه‌نگاری به نهاد ریاست‌جمهوری کفایت نمی‌کند، چرا که دولتی‌ها نمی‌خواهند گوش کنند و اگر می‌خواستند دستورات قبلی را اجرا می‌کردند.

وی با اشاره به اختیارات حوزه شوراها درباره پیگیری طرح‌ها و رفع معضلات شهر، ادامه داد: یکی از اختیارات ریاست شورای اسلامی شهر این است که افرادی که از مصوبات شورای اسلامی شهر تمکین نمی‌کنند؛ می‌توان شکایت کیفری و حقوقی کرد و ورود دستگاه قضا به این موضوع خالی از لطف نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، گفت: موضوع آمادگی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب است که باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه موضوع آمادگی شهر آفتاب برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی باید بررسی شود، اضافه کرد: اگر مسئولان بخواهند نمایشگاه‌ها را در این فضا برگزار کنند، باید مشخص شود که آیا نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آمادگی لازم در این زمینه را دارد؟، آیا ظرفیت در این فضا فراهم است؟

صادقی گفت: اطلاعاتی که دارم نشان می‌دهد آمادگی و ظرفیت بسیاری از اقدامات در شهر آفتاب وجود ندارد و این موضوع باید پیگیری شود.

کد خبر 598612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.