شورای ششم به دنبال تحقق مطالبات شهروندان

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: اعضای شورای ششم شهر به عنوان نمایندگان مردم در تلاش برای اجرای پروژه‌های شهری هستند تا مطالبات مردم پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _دوشنبه سی‌ویکم مردادماه_ در صدوپانزدهمین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری حتی یک تصفیه‌خانه استاندارد ندارد، مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی با بیان اینکه باید آب پایدار برای مردم شهرکرد تأمین شود، ادامه داد: برای انجام این مهم باید از پیشنهادها و راهکارهای نمایندگان مردم در پارلمان شهری استفاده و برای تسهیل در امور از کارشناسان متخصص و کارآمد دعوت به همکاری شود.

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: فضای سبز شهرکرد باید تقویت شود تا از نابودی آن پیشگیری شود. اعضای شورای ششم شهر به عنوان نمایندگان مردم در تلاش برای اجرای پروژه‌های شهری هستند و خواهند بود تا مطالبات مردم پاسخ داده شود.

به گزارش ایمنا، صدوپانزدهمین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهرکرد با حضور مسلم صادقی، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان و نادر چراغپور، مدیر منابع آب شهرستان شهرکرد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد تشکیل شد.

کد خبر 598568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.