۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۲
تداوم نهضت آسفالت در سطح خمین

شهردار خمین گفت: شهرداری در راستای مناسب‌سازی معابر و تسهیل در عبورومرور، کوچه شهید عباس حسینی واقع در شهرک معلم به مساحت ۱۱۶۰ مترمربع را آسفالت کرد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آسفالت کامل کوچه شهید حسینی خبر داد و اظهار کرد: در راستای مناسب‌سازی معابر و تسهیل در عبورومرور، کوچه شهید عباس حسینی واقع در شهرک معلم به مساحت ۱۱۶۰ مترمربع آسفالت شد.

وی افزود: در اجرای آسفالت این کوچه، ۱۰۵ تن آسفالت پخش و ۷۰۰ کیلو قیر استفاده شد.

شهردار خمین با اشاره به آسفالت کوچه شهید عظیم‌پور واقع در شهرک معلم، خاطرنشان کرد: در راستای بهسازی معابر شهری، کوچه شهید عظیم‌پور به متراژ ۶۲۰ مترمربع آسفالت شد.

احمدی ادامه داد: در این کوچه ۴۹ تن و ۱۹۰ کیلو آسفالت پخش و ۱۳۰ کیلو قیر استفاده شده است.

وی با بیان اینکه کوچه شهید انصاری واقع در شهرک نیروی انتظامی آسفالت شد، تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و بهسازی معابر شهری، کوچه شهید انصاری با پخش ۱۷۶ تن آسفالت و استفاده از ۳۱۰ کیلو قیر آسفالت شد.

شهردار خمین از ادامه عملیات اجرایی آسفالت معابر شهر خبر داد و اضافه کرد: در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات شهروندان و بهسازی و مناسب‌سازی معابر شهر، روکش کامل آسفالت معابر شهر و لکه‌گیری آسفالت معابر انجام می‌شود.

احمدی گفت: پس از اجرای کانیو و جدول‌گذاری در کوچه شهید برومند، واقع در خیابان مختار بلوار شورا، این کوچه به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع آسفالت شد؛ در این کوچه ۱۱۰ تن آسفالت پخش، و ۵۸۰ کیلو قیر استفاده شد.

وی با بیان اینکه بن‌بست شهید نوروزی واقع در بیست متری خیابان بهار به مساحت ۶۵۰ مترمربع به طور کامل آسفالت شده است، افزود: در این کوچه ۹۲ تن آسفالت پخش و ۳۵۰ کیلو قیر استفاده شد.

شهردار خمین اظهار کرد: لکه‌گیری آسفالت معابر محله احمدآباد توسط پیمانکار در حال انجام است؛ لکه‌گیری آسفالت در میدان نماز، کنار رودخانه ساحلی، خیابان شهید شیخی نیز انجام شده است.

به گزارش ایمنا، خمین یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده است.

کد خبر 598550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.