عملکرد لژیونرها در ۲ روزی که گذشت

در دو روز گذشته لژیونرهای فوتبال کشورمان در لیگ‌های اروپایی همراه تیم‌هایشان مقابل حریفان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های اروپایی، هفته جدید فوتبال در لیگ‌های قاره‌سبز آغاز شد و لژیونرهای فوتبالیست کشورمان در کرواسی، انگلیس، آلمان، بلژیک، ترکیه، هلند و یونان همراه تیم‌هایشان مقابل رقبا ایستادند و عمکرد متوسطی از خود برجای گذاشتند.

در چارچوب هفته سوم لیگ‌برتر، برنتفورد در روزی که سامان قدوس از دقیقه ۸۳ وارد میدان شد، مقابل فولام با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد؛ او در ۸ دقیقه‌ای که در زمین بود سه لمس‌توپ داشت و فقط دو پاس داد.

هفته پنجم سوپرلیگ بلژیک برگزار شد و شارلوا در روزی که علی قلی‌زاده ۷۳ دقیقه در زمین بود مقابل زولته‌وارخم با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

در هفته سوم لیگ‌برتر هلند؛ فاینورد در روز نیمکت‌نشینی علیرضا جهانبخش مقابل وال‌ویک یک بر صفر پیروز شد.

در یکی از دیدارهای هفته سوم سوپرلیگ ترکیه؛ مجید حسینی و علی کریمی در ترکیب‌اصلی کایسری‌اسپور برای دیدار مقابل باشاک شهیر قرار گرفتند، علی کریمی ۷۴ دقیقه و سیدمجید حسینی به‌طور کامل در زمین بودند و کایسری‌اسپور در نهایت ۲ بر صفر نتیجه را به باشاک‌شهیر واگذار کرد.

هفته دوم لیگ دسته‌اول ترکیه برای آلتای‌اسپور مقابل پندیک‌اسپور آغاز شد و درحالی که محمد نادری دقیقه ۹۳ به‌میدان رفت و فقط چهار لمس‌توپ داشت یک بر صفر شکست خورد.

در هفته پنجم لیگ‌یک انگلیس، وایکام‌واندرز مقابل بارنزلی ۳ بر صفر پیروز شد؛ آن‌هم در شرایطی با اعلام باشگاه وایکام، رایان تفضلی به‌دلیل مصدومیت مدتی از ترکیب این تیم دور خواهد بود.

در قالب مسابقات هفته سوم بوندسلیگا؛ بایرلورکوزن در حضور ۷۶ دقیقه‌ای سردار آزمون مقابل هوفنهایم با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و در قعر جدول ماند.

در چارچوب هفته ششم لیگ کرواسی، دیناموزاگرب به مصاف اوسیک رفت و به برتری ۵ بر ۲ رسید. صادق محرمی ۹۰ دقیقه در ترکیب دینامو حضور داشت و پاس‌گل دوم تیمش (نخستین پاس‌گل فصل خود) را داد. دینامو با این برد ۱۶ امتیازی شد و با اقتدار در صدر قرار گرفت.

در لیگ یونان نیز آ. اک. آتن در حضور تمام مدت احسان حاج‌صفی و حضور یک دقیقه‌ای میلاد محمدی مقابل لامیا به برتری رسید و در اولین هفته به صدر جدول راه پیدا کرد؛ در این مسابقه خبری از انصاری فرد نیز نبود.

کد خبر 598537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.