راه‌اندازی کوره لاشه‌سوز کشتارگاه زرند

شهردار زرند گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت وجود کوره لاشه‌سوز برای حفظ محیط‌زیست، بهداشت و سلامت عمومی دستگاه کوره لاشه‌سوز کشتارگاه شهر راه‌اندازی شد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از راه‌اندازی کوره لاشه سوز کشتارگاه زرند خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت وجود کوره لاشه‌سوز در زمینه حفظ محیط‌زیست، بهداشت و سلامت عمومی، این کوره بعد از بازسازی اطراف و خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز راه‌اندازی شد.

وی افزود: تنها حجم خیلی ناچیزی از لاشه حیوانات باقی خواهد ماند که ضرری برای محیط‌زیست ندارند، استفاده از این دستگاه از بسیاری بیماری‌های مشترک و خطرناک، و آلودگی محیط‌زیست و منابع آب زیرزمینی ناشی از از دفن لاشه‌‎ها جلوگیری می‌کند؛ امیدواریم با اجرای این اقدامات شاهد توسعه همه‌جانبه کشتارگاه دام باشیم.

شهردار زرند از ادامه عملیات بهسازی و جدول‌گذاری بوستان شهرک زیتون توسط نیروهای حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: این بوستان در زمین به مساحت ۹۰۰ مترمربع و با امکاناتی مانند نصب وسایل بازی کودکان، فضای استراحت خانوادگی، گل‌کاری، آب‌نما، وسایل تندرستی، میز پینگ‌پنگ، مبلمان پارکی و غیره آماده استفاده شهروندان خواهد شد.

ضیاءالدینی با اشاره به عملیات جدول‌گذاری و ساماندهی حاشیه بلوار ۱۵ خرداد توسط نیروهای حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری، گفت: عملیات نصب جداکننده، زیرسازی و فرش موزائیک فضاهای داخلی و پیاده‌روهای این بوستان توسط شهرداری زرند در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 598536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.