به یاوه‌گویان اجازه توهین به فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌دهیم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: امروز همه آزادی خواهان فهمیده‌اند برای مبارزه با نظام سلطه چیزی جز فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نداریم و با تکیه بر اینها می‌توانیم بر سلطه‌گران غلبه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود احمدی‌نیا امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در آئین افتتاح سومین المپیاد فرهنگی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر کشور در دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: شما خانواده شهدا و ایثارگران ثابت کردید که در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف سرآمد هستید.

وی با اشاره به حضور دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر از ۵۰ دانشگاه کشور در اصفهان، افزود: رسالت و بزرگی که نصیب شما خانواده‌های معظم شهدا شده گران‌سنگ و ارزشمند است بنابراین باید قدردان این ارزش باشید و بدانید که کجا قرار گرفته‌اید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بیش از هفت هزار شهید زن قهرمان در نظام و انقلاب اسلامی نشان از استواری و ولایت‌مداری زنانی دارد که پا به پای مردان در عرصه ایثار و شهادت و دفاع از وطن تلاش و مبارزه کردند، هفت هزار شهیدی که امروز شما دختران ایثارگر نمادی از همان فداکاری و از خودگذشتگی‌ها هستید.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم که مدیون ۲۲۰ هزار شهید گلگون کفن وطن نباشیم باید نگاه و رویکرد ما ولایت‌مداری، ولایت‌پذیری و سربازی در همه عرصه‌ها باشد.

احمدی‌نیا افزود: اینکه امام (ره) عزیز می‌فرمایند جهاد ادامه دارد، یعنی همین حضور آگاهانه و با صلابت شما که یادگار شهدا و ایثارگران هستید، پس ثابت قدم باشید و ثابت کنید میدان دار و حافظ دست‌آوردهای انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان تصریح کرد: این نگاه امام (ره) امروز محقق شده است، بنابراین این شما هستید که باید یادگار خوبی برای شهدا و ایثارگران باشید.

وی با اشاره به انتخاب اصفهان شهید شهیدان برای این رویداد فرهنگی و ورزشی، افزود: اصفهان در همه اعصار و دوره‌های مختلف تاریخی سرآمد بود؛ در واقع همه کشور ما نمادی از آزادی و آزادی خواهی است. امروز همه آزادی خواهان فهمیده‌اند برای مبارزه با نظام سلطه چیزی جز فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در زمانی که مجلس، دولت و قوه قضائیه ما انقلابی هستند هیچ بهانه‌ای برای کم کاری وجود ندارد. باید ثابت کنیم دست آورده‌ای انقلاب را پاسداریم و به هیچ یاوه‌گویی اجازه نخواهیم داد که به فرهنگ ایثار و شهادت توهین کند.

به گزارش ایمنا، سومین المپیاد فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در گروه دختران به میزبانی دانشگاه اصفهان افتتاح شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 598499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.